כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 23 בפברואר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

הסקירה של השבוע שעבר כללה שלושה צמדים בלבד, ובכל זאת שניים מהם (EUR/USD ו- NZD/USD) יצרו איתותי כניסה שפעלו היטב ב- TF של 4 שעות...

השבוע זיהיתי הרבה מאוד איתותי מסחר קונקרטיים ועוד מספר צמדים שכדאי לעקוב אחריהם:


EUR/GBP
מאז חודש אוקטובר 2013 הצמד נמצא במגמת ירידה ברורה, והוא נבלם כבר ארבע פעמים בקו התנגדות יורד... נר היפוך על / באזור קו ההתנגדות יהווה עבורי איתות כניסה לשורט.






CAD/JPY
הגרף השבועי מציג בבירור אזור מחירים משמעותי עליו נבלם המחיר בשבוע האחרון. מי שירד לרזולוציה יומית יראה שביום שישי הצמד יצר Pin bar שנבלם באזור הזה... פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות לרכוש את הצמד.






AUD/NZD
הדולר האוסטרלי נמצא במגמת ירידה מאז מרץ 2011, אך בשבועות האחרונים הוא משלים תבנית ראש וכתפיים הפוכים שהחלה בדצמבר 2013... האם אנו נמצאים לקראת שינוי כיוון בצמד?
אני לא רואה כרגע איתות קונקרטי לכניסה, אך הצמד בהחלט שווה מעקב ל-לונג ארוך טווח ולשורט קצר טווח (אם ייוצר נר היפוך על קו הצוואר).




AUD/JPY
ביום חמישי האחרון הצמד יצר pin bar על אזור תמיכה, וביום שישי הצליח לפרוץ את הגבוה אך תיקן... מכיוון שבאופן עקרוני פריצת הגבוה של יום חמישי היוותה איתות לרכוש את הצמד, ניתן כעת להיכנס לעסקה בתנאים טובים יותר... (או להמתין שהמחיר ישוב ויפגין עצמה).





CHF/JPY
מאז חודש דצמבר 2013 הצמד נמצא מתחת לאזור התנגדות וביום שישי הוא טיפס כדי לבדוק אותו שוב, וסגר נר עם זנב כלפי מעלה. (הנר הזה גם נמצא על רצועת הבולינג'ר העליונה...) שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.





EUR/CAD
הצמד נמצא במגמת עלייה עקבית מאז אוגוסט 2012, אך במהלך החודש האחרון הוא מאותת על עייפות... ביום שישי האחרון נוצר נר היפוך מחוץ לרצועת הבולינג'ר העליונה, והוא מתווסף לתבנית של פסגה כפולה ולסטייה בין ה- RSI למחיר... מה עוד צריך כדי להיכנס לשורט אם המחיר ישבור את הנמוך של יום שישי?




CAD/CHF
איתות דומה (לכיוון לונג) ל- EUR/CAD...


AUD/CAD
הצמד השלים בשבוע האחרון תבנית ספל וידית, ולמרות שביום שישי יצר נר היפוך לשורט, אותי הוא מעניין בעיקר ל-לונג אם יפרוץ את אזור ההתנגדות ויספק איתות לכך שקו ההתנגדות הפך לקו תמיכה. האזור הצביע בצהוב מדגיש את טווח המחירים בהם הצמד היה כלוא יותר משנתיים - עד יוני 2013 עת המחיר שבר כלפי מטה. האזור העליון של טווח זה מהווה יעד רווח אפשרי למקרה שמהלך העליות אכן יצא לפועל.



GBP/CAD
ביום שישי הצמד יצר Pin bar יפהפה על רצועת הבולינג'ר העליונה המצטרף לתבנית פסגה כפולה... שורט מתחת לנמוך של יום שישי.







USD/CAD
כנ"ל...








NZD/CAD
בנרות יומיים - כנ"ל. גרף חודשי מראה שהמחיר נמצא בקו התנגדות היסטורי בן 10 שנים לפחות!







USOIL
לאחר שבחודשים נובמבר 2013 - ינואר 2014 יצר תבנית היפוך למגמת הירידה שהחלה באוגוסט 2013, כעת הנפט מתמודד עם קו תמיכה שהפך לקו התנגדות. השלמת המהלך עשויה להביא אותו 10 - 8 דולר גבוה יותר ממחירו הנוכחי...






שבוע מסחר מוצלח לכולם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה