כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 23 בפברואר 2013

הצהרה על חניכת שירות חדש - "נציג מסחר"

שלום לכולם,

לאחר יותר מ- 10 שנים של מסחר פעיל במגוון סוגים של ניירות ערך, ובעקבות פנייה של מספר אנשים, אני שמח להציע שירות של "נציג מסחר".
במשפט אחד, מהות השירות היא שאני מבצע את פעולות המסחר בחשבון שלי, והפעולות משתכפלות באופן אוטומטי ומיידי, תוך שמירה על אותה רמת סיכון ופוטנציאל רווח (באחוזים), לחשבון הלקוח.
השירות המוצע אינו ניהול תיקים, ואינו מתיימר להיות כזה. להפך, מהות השירות הפוכה במספר פרמטרים מרכזיים מניהול תיקים. יתרה מזאת, אני לא מחזיק ברישיון לניהול תיקי השקעות.

היתרונות העיקריים ללקוח הם:
  1. ערוץ השקעה בעל פוטנציאל תשואה גבוה.
  2. לאחר פתיחת חשבון מסחר אצל הברוקר הבינלאומי שעמו אני עובד (הברוקר נתון לרגולציה אמריקאית ואירופאית ויש לו נציגות בארץ), וחתימה על ההסכם, הלקוח אינו צריך לעשות דבר.
  3. ללקוח יכולת בקרה יום-יומית על ביצועי חשבון המסחר שלו.
  4. הון הלקוח נמצא בבנק בבריטניה, מבוטח על-ידי הבנק המרכזי הבריטי, ורק ללקוח יש את הזכות להזרים או למשוך כסף מהחשבון.
  5. הלקוח יכול להפקיד ולמשוך כסף מהחשבון כרצונו וללא הודעה מוקדמת.
  6. רוב התגמול לנציג המסחר (לי) הוא תלוי הצלחה.

לצד היתרונות הרבים, חשוב לזכור שהשקעה בניירות ערך נושאת בחובה סיכון רב, והיא, כמו גם השירות המסוים שאני מציע, אינה מתאימה לצרכים של כל אחד.

לרגל השקת השירות אני מאפשר לחבריי ולמכריי, למשך תקופה מוגבלת, הצטרפות בתנאים אטרקטיביים במיוחד. כמובן שאם אתם מכירים אנשים ששירות כזה עשוי לעניין אותם אשמח אם תפנו אותם אלי!
מי שמעוניין לקבל מידע נוסף מוזמן ליצור אתי קשר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה