כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 5 בספטמבר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע המסחר האחרון מצא את השווקים הפיננסיים נרגעים מעט ביחס לשניים שלפניהם, אך עדיין תנודתיים יותר מכרגיל. המטבע החזק ביותר מבין המטבעות המרכזיים היה, בשבוע החולף, ה- JPY, והחלש ביותר ה- AUD. ה- USDOLLAR סיים שבוע שני ברציפות של התחזקות, מסמן שקרוב לוודאי שההפוגה בהתחזקות ה- USD הסתיימה.

ומששככה סערת הירידות בבורסות המניות, כך נרגעו גם מחירי המתכות היקרות והם חזרו להיות אדומים. הנפט סיים שבוע ירוק, עם עם נר בתצורת פין-בר, כך שבהחלט יתכן שמדובר בסיומם של שבועיים ירוקים בתרם ישוב להיחלש. גם "מדד הפחד", ה- VIX נמצא עדיין ברמה גבוהה יחסית המצביעה על כך שחששם של המשקיעים לא נמוג.

שני הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת לא נכנסו לפעולה.

ולשבוע הקרוב...

EUR/JPY
הצמד שבר ביום שישי אזור תמיכה בן ארבעה חודשים. כעת יש להמתין לתיקון במחיר, ולנר היפוך שיופיע על אזור התמיכה הזה כדי להצטרף למהלך הירידות.

אני ממתין לנר ההיפוך במסגרת זמן יומית או 4 שעתית.





GBP/CHF
רעיון המסחר שהוצג גם בסקירה הקודמת, עדיין רלוונטי









AUD/NZD
התבוננות בגרף השבועי מראה שמחיר 1.0920 היווה מעין נקודת ציר שמאז סוף שנת 2013 מחיר הצמד נע מעליו ובעיקר מתחתיו.
כעת המחיר מגיע לאזור הזה. נר היפוך ל-לונג וניתן להצטרף למהלך עליות (כנראה קצר מועד), במידה והאזור הזה יישבר, נמתין לבדיקתו מהצד השני כדי להצטרף למהלך ירידות.





מדדי המניות בבורסה האמריקאית
כבר יותר משבועיים שהגרף היומי נמצא מתחת לממוצע נע 200, שהחל מהשבוע נמצא כבר בשיפוע שלילי. כרגע נראה שהכיוון של הבורסות הוא כלפי מטה, והדבר יקבל אישוש נוסף אם וכאשר יישבר הנמוך של השבוע שעבר.







שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה