כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 26 בספטמבר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

כפי שצפיתי בסקירה הקודמת, ה- USD התחזק השבוע. יש לשים לב שביום שישי מהלך ההתחזקות שלו נבלם באזור התנגדות! פרט ל- USD, גם ה- NZD הפגין עצמה רבה במהלך השבוע האחרון. ה- GBP הפגין חולשה יחסית לשאר המטבעות המרכזיים.

מדדי המניות חוו שבוע אדום, הנפט המשיך בדשדושו, ואילו הזהב התחזק.

מתוך הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- USDOLLAR הגיע ליעד הרווח, בעוד שאר צמדי ה- USD נמצאים כולם בטריטוריה ירוקה, אך לא הגיעו עדיין ליעדם; ה- CHF/JPY נכנס לפעולה במהלך יום שלישי ונמצא בטריטוריה ירוקה; ה- GBP/AUD נכנס לפעולה ביום שני, כמעט הגיע ליעד הרווח, אך לקראת סוף השבוע נחלש וכעת נמצא בטריטוריה שלילית.

ולשבוע הקרוב...

EUR/AUD
ביום חמישי הצמד יצר פין-בר על רצועת הבולינג'ר העליונה וגם באזור התנגדות ברור. ביום שישי הטריגר לכניסה לעסקה נפרץ, אך המחיר תיקן. סוחרים אגרסיביים יכולים להיכנס לשורט מייד עם פתיחת המסחר מתוך ציפייה שהתבנית תוכיח את עצמה. גישה שמרנית יותר תהיה להמתין לשבירת הנמוך של יום שישי כדי להיכנס לעסקה (במסגרת זמן של 4 שעות הדבר ישלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר).

תבנית זהה (עם איתות דומה) מתקיימת על ה- EUR/CAD


CHF/JPY
מי שעקב אחרי המלצתי נמצא כעת בתוך עסקת שורט על הצמד הזה. ביום שישי נוצר נר בתצורת פין-בר על הממוצע נע 20 הנמצא במגמת ירידה, ושבירה שלו תהווה איתות מכר. מי שנמצא כבר בשורט על הצמד יוכל לעדכן את פקודת הסטופ מעל לגבוה של הנר של יום שישי.






GBP/NZD
הצמד כלוא בתעלה עולה והמחיר הגיע ביום שישי לאזור קו התמיכה...
פין בר על קו התמיכה יהווה איתות רכש. שבירה הקו ובדיקה שהפך לקו התנגדות תגרום לנו לחפש שורט.







מדדי המניות בבורסה האמריקאית
כפי שצפיתי בסקירה הקודמת, מדדי המניות חוו שבוע של ירידות, כאשר בלימה שארעה ביום חמישי תיבדק, קרוב לוודאי, כבר בתחילת השבוע הקרוב.

בשני המדדים המובילים - SPX ו- COMP, יתקיים מבחינתי איתות שורט אם המחיר ירד מתחת לנמוך של יום שישי. אני אישית מעדיף לסחור על מדד ה- NASDAQ...





חג שמח ושבוע מסחר מוצלח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה