כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

ניתוח השווקים לקראת השבוע הקרוב

שבוע טוב לכולם.

NZD/JPY



ביום שלישי ציינתי את הצמד NZD/JPY כראוי למעקב... הצמד ניצב על קו תמיכה עולה ובדק אותו בפעם השלישית.
ובכן, קו התמיכה לא החזיק, הצמד שבר אותו, תיקן כדי לבדוק אותו מלמטה וביום שישי חזר לרדת בעצמה. דוגמה קלאסית לאופן שבו קו תמיכה הופך לקו התנגדות ועבורי איתות כניסה לשורט אם הצמד ישבור את הנמוך של יום שישי.



NZDCAD



בדו"ח של פתיחת השבוע הצגתי תעלה עולה של הצמד NZD/CAD, והצעתי לעקוב אחריו. הצמד נבלם בסמוך לקו ההתנגדות, במשך כל השבוע יצר נרות אדומים, והגיע סמוך לקו התמיכה. כעת יש להמתין לאיתות כדי לרכוש אותו.





ולקראת השבוע הקרוב בחרתי להדגים את הפרספקטיבה הנוספת שמספקת בחינת השוק בנרות יומיים ושבועיים בו-זמנית...

USD/CAD

הצמד נמצא במגמת עלייה ברורה מאז ספטמבר 2012. בגרף היומי מתחתי תעלה עולה ואילו בגרף השבועי ניתן לראות שהשבוע שהסתיים יצר נר עוטף שעשוי לסמן את סיומו של התיקון האחרון וחזרה למגמת העלייה.

מבחינתי פריצה מעל לגבוה של יום שישי תהווה איתות לרכישת הצמד.









EUR/CAD

בגרף השבועי ניתן לראות שהצמד הזה נמצא במגמת עלייה בת שנה. קו התמיכה של שלושת החודשים האחרונים תומך היטב בצמד, וכעת המחיר מתקרב לפריצת התנגדות שנוצרה לפני מעט יותר מחודש.

פריצת קו ההתנגדות עשויה להניב מהלך יפה...








CAD/CHF

חולשתו של הדולר הקנדי באה לידיי ביטוי גם מול הפרנק השוויצרי. תעלה יורדת, מחיר שנמצא במגמת ירידה בתוך התעלה, ונר עוטף ביום שישי שעשוי לאותת על סיום הדשדושון של שלושת השבועות האחרונים...







GBP/JPY

הצמד כלוא במשולש, ובמהלך השבוע שעבר הוא נבלם בקו התמיכה וחזר לעלות. הגרף השבועי מראה שהמשולש הזה עשוי להיות דגל שורי, וביחד עם ה- Pin bar שיצר השבוע שעבר יש כאן, מבחינתי, איתות רכש עם פוטנציאל גבוה מקו ההתנגדות של המשולש.









אני מזכיר לכולם שאין לראות בסקירה זו תחזית או נבואה, ושהכניסה לעסקאות חייבת להיעשות על סמך הניתוח האישי שלכם ולהתבסס על אסטרטגיות הפעולה הבדוקות שלכם. אני עצמי נעזר במספר אסטרטגיות בכדי להחליט על חניכת עסקאות, כך שגם אם אכנס לעסקאות בצמדים המוזכרים לעיל הדבר לא יעשה בהכרח בתנאים שהוזכרו לעיל.

שבוע מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה