כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

ניתוח השווקים לקראת השבוע הקרוב

נתחיל בהתייחסות לרעיונות המסחר שהועלו בסקירה בשבוע שעבר...

שני הצמדים CAD/CHF ו- AUD/CHF סומנו כאיתותים לשורט בעקבות pin bar reversal, ושניהם נכנסו לפעולה ביום שני (כפי שציינתי עקב מחלה אני לא עקבתי אחרי השווקים ולכן לא נכנסתי לעסקאות אלה). שני הצמדים תיקנו לאחר פריצת המחיר, כאשר ה- AUD/CHF תיקן מעט מעבר למחיר קטיעת ההפסד. כרגע שניהם נראים בדרכם מטה...

AUD/NZD

הצמד סומן למעקב לאחר שפגש את קו ההתנגדות העולה והחל לעשות את דרכו חזרה מטה. לקראת סוף השבוע שעבר הוא אכן הגיע לקו התמיכה העולה של התעלה, וכעת יש להמתין להיווצרות של נר היפוך שיאפשר רכישה של הצמד.





ולתוצאות הסריקה שערכתי לקראת השבוע הקרוב...

נתחיל במדדי המניות האמריקאים ששוברים שיאים ויחד עם זאת מאותתים על סיכוי הולך וגובר לשינוי כיוון עקב סטייה (divergence) בין המחיר ל- RSI. סטייה מרובעת ב- NASDAQ ומשולשת ב- DJ...  אני ממתין לנר היפוך כדי לחנוך שורט.

                 DJ                                                                       NASDAQ 



GOLD

בסקירה של 31/8/2013 הצבעתי על ה- pin bar reversal שאכן הניב מהלך ירידות יפה. ביום שישי המתכת היקרה (וגם אחיותיה) ציירה שוב pin bar reversal, הפעם בכיוון חזרה מעלה... פריצה מעל לגבוה של יום שישי תהווה איתות רכש. 
AUD/JPY


מזה כשבועיים שהצמד נע בתוך תעלה אופקית. ביום שישי הוא צייר pin bar על קו ההתנגדות (לאחר שנוצרה פריצת שווא). שבירת הנמוך של יום שישי תספק הזדמנות לעסקה עם יעד רווח של 500 - 400 פיפס.






USD/ILS


ביקור בכורה בסקירות שלי, השקל הישראלי... לאחר שבוע של התחזקות יום-יומית של השקל הצמד מתקרב לקו התמיכה ההיסטורי, וגם למחיר השפל ההיסטורי.
נר היפוך באזור קו התמיכה יהווה איתות לרכוש דולרים.

אני מניח שמשקיעים לטווח ארוך ועסקים המגדרים סיכוני סחר-חוץ כבר נכנסו לפוזיציית רכש...


 GBP/NZD

ולסיום, לחובבי הז'אנר, הצמד GBP/NZD השלים תבנית היפוך מסוג ראש וכתפיים (בנרות שבועיים). הגרף התחתון מציג את הצמד בנרות חודשיים, ובו ניתן לראות שאכן מדובר בתחתית כך שבהחלט יתכן שפריצה של קו הצוואר תהווה את תחילתה של מגמה ארוכת טווח.










שתהיה לכולנו שנת פעילות פורייה, שבוע מסחר מוצלח וחתימה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה