כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

ניתוח שווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע שעבר...

רעיון המסחר על ה- NZD/JPY נכנס לפעולה, והוא נמצא כרגע בהפסד קטן. כפי שהומלץ בסקירה, סבלנות ומעקב אחרי השוק ב- TF של 4H (במקום כניסה על-פי הגרף היומי) סיפק כניסה איכותית יותר שכבר הגיעה ליעד הרווח (סיכוי/סיכון 1:1).
ה- GBP/CAD שהוזכר אף הוא בסקירה הקודמת פרץ את גבולות התעלה שבה היה כלוא מבלי לתת איתות כניסה. כעת נותר רק לעקוב אחריו למקרה שיחליט לשוב ולבדוק את הקו שנפרץ.

ולשבוע הקרוב...

GBP/CHF
הצמד פרץ במהלך השבוע האחרון קו התנגדות (שלפני כן שימש קו תמיכה) הנמשך חודשים רבים אחורה. מעניין לשים לב ששלושת התיקונים שאירעו במהלך חודשים אלה הלכו וקטנו (החצים הירוקים)...
אני מתכוון להמתין לבדיקת הקו ולהיווצרות נר היפוך כדי לרכוש את הצמד, או להיווצרות תבנית שתצביע על פריצת שווא וחזרה למטה כדי למכור אותו.



AUD/NZD
הצמד הנמצא במגמת ירידה מתמשכת שבר בשבועיים האחרונים קו תמיכה, ובשבוע האחרון יצר תבנית של pin bar reversal, כאשר נר התיקון נבלם בקו התמיכה (שהפך לקו התנגדות?) פריצת הגבוה של הנר תהווה איתות לרכוש את הצמד, אך יהיה מעניין גם לעקוב אחריו לצורך היוצרות תבנית היפוך לחזרה לירידות.




CHF/JPY
הצמד נמצא בשיא היסטורי (לפחות עד כמה שהמידע שבידי מגיע...) וביות שישי יצר pin bar reversal  קלאסי. לדעתי סיכויי ההצלחה של כניסה לשורט על סמך נר זה נמוכים מדיי...
יהיה מעניין לעקוב כדי לבחון האם התבנית תוכיח את עצמה, וגם כדי לזהות תבנית היפוך אחרת - אם תיווצר.




GBP/NZD
הצמד פרץ במהלך השבוע האחרון קו התנגדות בן יותר משנה שנמצא באזור המספר העגול 2... מעניין לעקוב כדי לזהות מבעוד מועד תבנית היפוך (פריצת שווא) או בדיקת הקו והמשך עליות.






NZD/CAD
אנו נמצאים בסוף החודש, והגרף החודשי של הצמד מצביע על בלימה בקו התנגדות (אם כי לא נוצר pin bar reversal קלאסי). יהיה מעניין לעקוב ב- TF קטן יותר כדי לזהות כניסה לשורט.
ברור שמיצוי המהלך (אם יתרחש) עשוי להימשך מספר חודשים, אך נראה שיחס הסיכוי/סיכון הפוטנציאלי גבוה.




COPPER
הנחושת יצרה ביום שישי האחרון pin bar reversal קלאסי שהשתלב היטב עם קו התנגדות משופע יורד, איתות אמין לכניסה לשורט בשבירת הנמוך של יום שישי.







USOIL
הנפט נמצא במגמת ירידה ברורה כבר שלושה חודשים רצופים, אך את נובמבר הוא מסיים במפגש עם קו תמיכה אלכסוני עולה. כרגע אין עדיין איתות רכש, אך שווה לעקוב...





מאחל לכולנו שבוע מסחר וחודש מסחר מוצלחים! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה