כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 16 במאי 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע נוסף של חולשה עבר על ה- USD, בעוד ה- EUR וה- CHF מפגינים עצמה יחסית. הנפט דשדש השבוע בתוך הטווח של השבוע שעבר, מאותת על תיקון אפשרי למהלך העליות שהחל באמצע חודש מרץ השנה, ואילו הזהב והכסף רשמו עליות נאות. מדדי המניות המשיכו בדשדושם...

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- USD/JPY לא הפעיל את הטריגר שהוצג, אך סיפק שלל הזדמנויות (שפעלו היטב) במהלך השבוע במסגרת זמן של 4 שעות. כל הרעיונות האחרים לא נכנסו לפעולה.

ולשבוע הקרוב...

במסגרת זמן יומית, ה- NZD החבוט הוא היחיד שמספק - בהתאם לאסטרטגיות המסחר שלי - איתותי כניסה פוטנציאליים.

GBP/NZD
הצמד השלים השבוע מהלך עליות בן ארבעה שבועות, ונבלם באזור התנגדות. שבירת הנמוך של יום רביעי האחרון תשלים תבנית היפוך ותספק איתות לשורט.


תבנית דומה, אם כי מעט פחות איכותית מתקיימת על הצמד GBP/AUD.




NZD/CAD
שמונה שבועות אדומים רצופים, הסתיימו בנר שבועי עם זנב ארוך כלפי מטה, על רצועת הבולינג'ר התחתונה ובאזור תמיכה. בסך הכל שלוש סיבות טובות לבלימת הירידות... במסגרת זמן יומית, פריצת הגבוה של יום רביעי (הקו הירוק) תשלים תבנית היפוך ותספק את האיתות הקונקרטי לרכוש את הצמד.






מדדי המניות בבורסה האמריקאית
שבוע מסחר מעורב עבר על בורסות המניות האמריקאיות, ולמרות שהשבוע נסגר ברמת מחירים גבוהה במעט מזו שפתחה אותו, בסך הכול המחירים לא חרגו מטווח הדשדוש שמלווה אותנו בחודשים האחרונים. גם מבחינת נפחי המסחר אין בשורה או רמז לגבי העתיד.

מדד ה- VIX, הנקרא גם "מדד הפחד", נמצא באזור השפל שלו (ראו תמונה מצורפת), דבר המצביע על רמת ביטחון גבוהה של הפעילים בבורסות המניות. המשמעות של "רמת ביטחון גבוהה" של המשקיעים היא שהם לא מצפים לתנודתיות רבה של מחירי המניות. ציפייה מתבקשת לאור הדשדוש המתמשך... יחד עם זאת, חשוב לזכור שעל-פי רוב, ירידות מגיעות דווקא כאשר רמת הביטחון נמצאת בשיא...

שבוע מסחר מוצלח לכולם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה