כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום רביעי, 10 ביוני 2015

מה הופך אדם מוכשר לכוכב על?

אחרי משחק מס. 3 בגמר ה- NBA צוטטו הכוכבים הגדולים...
לברון ג'יימס (הכוכב הגדול של קליבלנד) אמר: "אין לי ברירה אלא להמשיך הלאה. אני כאן, זה רגע גדול והחברים שלי לקבוצה צריכים אותי. אני חייב להמשיך ללמד אותם, לצעוק עליהם ואז להגיד להם שהכול בסדר ובואו נמשיך למהלך הבא. אני חייב להוביל אותם בכל ערב ולהיות אני..."
סטפן קרי (הכוכב הגדול של גולדן-סטייט) אמר: "אני חייב למצוא את הדרך לגרום לנו לשחק טוב יותר."
אף אחד משני הכוכבים הגדולים לא הפיל את האחריות על מה שהיה או מה שיקרה על המאמן, השופטים או חבריו לקבוצה. אף אחד לא טען שהיריב פעל בצורה לא הוגנת, ואף אחד מהם לא ביקש את עזרת היקום או חשב שאלוהים צריך לסייע לו...
הם כוכבים כל כך גדולים מכיוון שהם לוקחים אחריות אישית על ביצועיהם ועל סיוע לחבריהם.

אנו, הסוחרים והמשקיעים, לא משתתפים במשחק קבוצתי אלא אישי, אך גם בתחום שלנו ההבדל בין "סתם"להיות מוכשר לבין השגת תוצאות עקביות הוא לקיחת אחריות אישית.

סוחרים מצליחים:
  • לא מאשימים את השוק (למרות שלפעמים הוא משתגע).
  • לא מאשימים את הברוקר (למרות שלפעמים הוא לא בסדר).
  • לא מבססים את החלטותיהם על גורואים, חדרי מסחר או  שירותי איתותים.
סוחרים מצליחים, כמו אלופים בכל תחום,
לוקחים אחריות אישית על החלטותיהם, פעולותיהם והתוצאות שהם משיגים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה