כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מכירים את הציטוט המיוחס לוורן באפט' "החוק הראשון בהשקעות הוא לא להפסיד. החוק השני הוא לא לשכוח את חוק מספר 1"? ובכן... לאחרונה החברה שלו, ברקשייר האת'ווי, הפסידה כ- 1.5 מיליארד דולר על השקעתה בבנק וולס פארגו לאחר שהתגלה שהבנק פתח חשבונות מזויפים. פרספקטיבת הזמן של באפט שונה משלנו, וגם יכולתו להתמודד עם הפסדים בסדרי גודל כאלה מעט טובה משלנו, ובכל זאת, נחמד לדעת שגם הטובים ביותר (ובאפט הוא בהחלט הטוב ביותר) מפסידים לפעמים...



ונחזור לליגה שלנו...
המטבע החזק מבין המטבעות המרכזיים היה בשבוע שחלף ה- AUD, ואילו החלש ביותר היה שוב ה... GBP. הנפט המשיך בדשדושו המוחלט, בעוד הזהב והכסף התחזקו בתוך טווח הדשדוש.  מדדי המניות סגרו שבוע חיובי, חלקם אף נושמים אוויר פסגות.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- USD/JPY וה- EUR/JPY נכנסו לפעולה וסגרו את השבוע ברווח קטן; ה- NZD/USD נכנס לפעולה בשעות אחר-הצהריים של יום שישי ונמצא כרגע פחות או יותר במחיר הכניסה.


ולשבוע הקרוב,

צמדי מטבעות רבים הגיעו לקראת סוף השבוע אל רצועות הבולינג'ר אך לא יצרו תבנית היפוך. הם יספקו שלל הזדמנויות במתחילת השבוע הבא במסגרת זמן של 4 שעות ואולי אף במסגרת זמן יומית. (בדיוק כפי שהתרחש בשבועות האחרונים)

CAD/CHF
פריצת השיא של יום שני האחרון (הקו הירוק) תשלים תבנית היפוך ותספק איתות לרכישת הצמד.








GBP/CAD
פין בר על רצועת הבולינג'ר התחתונה.האיתות לרכישת הצמד יתקבל כשהמחיר יפרוץ את השיא של יום שישי.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
בורסת נאסד"ק היא המובילה את העליות בבורסה האמריקאית, ומדדיה המרכזיים שברו שיאים בנפחי מסחר גבוהים יחסית - אות לעצמת העליות. שאר המדדים הפגינו עצמה מתונה יותר.

לאן מועדות פנינו?
אני עדיין לא מזהה תבנית קונקרטית לאף כיוון, ולפכיך ממליץ לשבת על הגדר. לטווח הקצת יותר ארוך... אתם יודעים את דעתי!




שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה