כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 23 בספטמבר 2017

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע טוב ושנה טובה,

אני מקווה שנהניתם מסוף השבוע ה א ר ו ך... לרגל החג נסתפק הפעם בסקירה תמציתית.

אך לפני כן, שאלה שאני ממליץ לכל אחת ואחד מאתנו לשאול את עצמו. מה אני יכול לעשות כבר עכשיו, כדי שהשנה הקרובה תהיה מוצלחת יותר מהשנה שהסתיימה?

מה שזה לא יהיה, התחילו מיד בעשייה!



השבוע שחלף,

ה- USD הפגין עצמה במהלך השבוע שחלף, אך המטבע החזק ביותר היה ה- NZD. ה- CHF הפגין חולשה, אך המטבע החלש ביותר היה ה- CAD. הזהב והכסף נחלשו זה השבוע השני ברציפות, בעוד הנפט נהנה משבוע שלישי ברציפות של עליות. מדדי המניות בבורסה האמריקאים הפגינו חוסר החלטיות, בעוד רוב בורסות המניות האירופאיות נהנו משבוע חיובי.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- USD/JPY נכנס לפעולה ביום שני בשעות לפני הצהרים וגמע כמעט 80% מהדרך ליעד הרווח. מעניין שביום רביעי (20/9/2017), במסגרת זמן 4 שעתית, הצמד סיפק איתות נוסף בדיוק באותה רמת המחיר, הפעם באסטרטגיית חזרה למגמה (נר ההיפוך נבלם על הממוצע נע פשוט 20, וגם על מחיר הכניסה המקורי). מכיוון שנר הטריגר הזה היה קטן בהרבה מהנר המקורי, הצמד עשה בתוך פחות מיממה מהלך גדול פי 5 מגודל הסיכון! דוגמה קלאסית ליתרון של מסחר במסגרת זמן 4 שעתית ביחס למסחר במסגרת זמן יומית (כמובן שיש גם יתרונות למסחר בנרות יומיים)

ה- USD/CAD נכנס לפעולה ביום שני בשעות אחר-הצהריים והגיע ליעד הרווח במהלך יום רביעי. הרעיון על הזהב נכנס לפעולה בלילה שבין ראשון לשני והגיע אף הוא בקלות ליעד הרווח שלו.

מעוניינים ללמוד בצורה מעמיקה ויסודית את אסטרטגיות המסחר המוצגות בסקירות השבועיות, ואת האסטרטגיות הנוספות בהן אני סוחר על חשבונותיי הפרטיים והחשבונות שאני מנהל?
רוצים להצטרף לקבוצת הסוחרים המרוויחה בעקביות?
מלאו את פרטיכם כאן ונראה כיצד ביכולתי לסייע לכם!

ולשבוע הקרוב,

EUR/GBP
פריצת השיא של יום שלישי האחרון תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר.








AUD/CAD
גם כאן מדובר בתבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר שאם תושלם תספק איתות לרכוש את הצמד.








CAD/CHF
והפעם התבנית תספק איתות לשורט...









GBP/NZD
ועוד אחת לשורט...








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
כאמור, מדדי המניות בבורסה האמריקאית הפגינו השבוע חוסר החלטיות. מדד ה- SPX של בורסת ניו-יורק נשם אוויר פסגות, אך סיים את השבוע בתצורת דוג'י. מדד הנאסד"ק שבר אף את השיא אך סיים את השבוע אדום, ואילו ממד ה- RUSSELL2000 של המניות הקטנות הפגין השבוע עצמה. חוסר ההחלטיות התבטאה גם במדדים הסקטוריאליים שחמישה מהם עברו שבוע אדום, שלושה ירוק ושניים נותרו ללא שינוי. בכל המקרים, המדדים הסקטוריאליים סגרו את שבוע המסחר בטווח של פחות מ- 1% מהמקום בו פתחו אותו, רובם בטווח של פחות מחצי אחוז!

בעוד במסגרת זמן יומית, אף אחד מהמדדים הראשיים לא מספק איתות קונקרטי (או אפילו רמז) במסגרת זמן יומית, הרמה הסקטוריאלית מספקת איתות איכותי. (אגב שני האיתותים הקונקרטיים עליהם רמזתי בסקירה הקודמת עשו את העבודה)

מדד סקטור הבריאות (XLV)
הנר של יום שישי הנו נר היפוך מתצורת פין-בר הנוגע בממוצע נע 20 העולה. השילוב הזה יספק איתות רכש לפי אסטרטגיית חזרה למגמה אם המחיר יפרוץ את השיא של יום שישי.








מעוניינים ללמוד בצורה מעמיקה ויסודית את אסטרטגיות המסחר המוצגות בסקירות השבועיות, ואת האסטרטגיות הנוספות בהן אני סוחר על חשבונותיי הפרטיים והחשבונות שאני מנהל?
רוצים להצטרף לקבוצת הסוחרים המרוויחה בעקביות?
מלאו את פרטיכם כאן ונראה כיצד ביכולתי לסייע לכם!


שנה טובה ושבוע מסחר מוצלח לכולם!
























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה