כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שלישי, 10 באפריל 2012

10/4/2012 - בוקר

הבוקר טרייד אחד, מרווח, על מדד ה- DAX

המדד פתח את השבוע ב- gap down די גדול, ודשדש לכל אורך שלב ה- pre market.
בפתיחת ה- session (החץ הכחול) הוא טיפס מעט, חזר לרדת ויצר נמוך חדש שאפשר לי למתוח את קווי פיבונאצ'י מהגבוה לנמוך של שלב ה- session.
כאשר קו ה- 61.8% נפרץ כלפי מעלה נכנסתי ל-לונג (החץ הירוק), ולאחר 40 דקות והרבה דפיקות לב מימשתי כשהגבוה נפרץ (החץ הסגול).



מאחל לכולכם יום מסחר מוצלח!

3 תגובות:

  1. אני לעניין דפיקות הלב...

    כאיש עסקים אני תמיד מעריך איפה תהיה נקודת ההפסד ממש כפי שאתה ממקם סטופים ונערך לתוצאה שלילית בהתאם.. ומכאן אמור להיווצר נתק אמוציואלי (משמע.. ללא דפיקות לב/אדרנלין וכיוצ"ב)ממש כמו מסחר ע"י מחשב.

    האם אתה מצליח להתנתק אמוציונאלית תוך כדי הטרייד??

    השבמחק
  2. גיל,

    המצב האופטימאלי מבחינת המסחר הוא שיהיה נתק רגשי מוחלט בין הסוחר לבין הטרייד.

    אני מכיר רק סוחר אחד שמצליח להגיע לרמת ניתוק מוחלטת שכזו, וזה לא אני.

    בנוסף, אין לי כל כוונה להגיע ליכולת ניתוק רגשית מוחלטת. אני מסתפק ביכולת לשלוט על הרגשות שלי ולמנוע מהם מלהשפיע יותר מדיי על המסחר...

    דרך אגב, גם איש עסקים שמנתח את נקודות ההפסד האפשריות ולוקח אותן בחשבון, לא פטור ממעורבות רגשית...

    מועדים לשמחה

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכים איתך לחלוטין...
      השאלה במקור הייתה האם אתה מצליח יותר ממני בנקודה הקשה הזו.....

      חן-חן...
      גיל

      מחק