כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שני, 16 באפריל 2012

16/4/2012 - בוקר

הבוקר טרייד אחד, מפסיד, על מדד ה- DAX.

את 36 הדקות הראשונות שלאחר פתיחת ה- session המדד בילה בעלייה, ואז החל לרדת. נכנסתי לשורט כשקו ה- 61.8% נשבר (החץ האדום) ומימשתי הפסד לאחר כרבע שעה כשהוא חזר לעלות (החץ השחור).


מאחל לכולם יום מסחר ושבוע מסחר מוצלחים!

3 תגובות:

  1. שי ידידי,

    יש לי לא מעט מפגשים עם הנקודה של מעט מתחת ל-61.8%שהסתיימו בהמשך מגמה במקום שינוייה.
    קראתי פוסט של אביב שסיפר על התייחסותו ל-50% כאישור לשינוי מגמה ואני מחפש עוד פרמטרים שיאשרו את קו מאז'ינו של 61.8%. התחושה שלי היא שההתנהלות הסכמאטית שע"פ אתה סוחר מוכרת לאחרים עם יכולת שדואגים לשבור את החוקים בכוונה ללא שינוי מגמה בפועל..

    השבמחק
  2. גיל,

    לא הבנתי בדיוק את טענותיך / שאלותיך...

    באופן כללי אני לא מאמין בתיאוריות קונספירציה הרומזות שכוחות-על "מחפשים" אותי...

    השבמחק
  3. והם ימצאו אותך...

    השבמחק