כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

עדכונים...


קוראי הבלוג הקבועים בוודאי הבחינו שהורדתי את תדירות הפרסומים, כולל הצגת הטריידים שבצעתי. חברו לכך מספר גורמים:
  1. מאז אמצע חודש אוגוסט השוק מספק לי מעט הזדמנויות התואמות את אסטרטגיית המסחר שלי.
  2. שינויים (טובים) במצבי האישי פגעו ביכולתי להעלות פוסטים באופן יום-יומי.
  3. כידוע, הרוב המכריע של הטריידים שלי זהים כמעט לחלוטין, ולמרות המסר המאוד חשוב של חיוניות המשמעת והדבקות בתבנית המוכרת, אותי זה משעמם להעלות מדיי יום את אותה התמונה עם אותו ההסבר.
  4. מעבר לכך, עצם הצגת כל טרייד וטרייד אינה תורמת לקוראי הבלוג, מכיוון שמעבר לתבנית העקרונית (שאותה כולכם כבר מכירים) ישנם מספר פרמטרים ספציפיים שאותם איני מפרסם...

לגבי המשך הדרך:
בימים אלה אני משלים את הבדיקות האחרונות לרובוט מסחר שיבצע באופן אוטומטי את אסטרטגיית המסחר שלי, כך שבאופן טבעי אבצע בעצמי פחות טריידים... הדבר יפנה לי זמן לבצע מחקרים לפיתוח אסטרטגיות מסחר נוספות, ולהשקיע יותר זמן ואנרגיה בתחומים נוספים המעניינים אותי.
לפיכך, סביר להניח שהפרסומים בבלוג יימשכו בתדירות לה הורגלתם בחודש-חודשיים האחרונים. בנוסף, נראה לי שהדגש בבלוג יחזור להיות על הצג המנטאלי במסחר, ופחות על הצגת טריידים. יחד עם זאת, סביר להניח שמדי פעם אשתף אתכם ברעיונות חדשים או בטריידים שאבצע.

שתהיה לכולנו שנת מסחר מוצלחת וגמר חתימה טובה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה