כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 14 ביולי 2013

ניתוח שווקים לקראת השבוע הקרוב

בניתוח של סוף שבוע שעבר הועלה הגרף של ה- EUR/USD שהגיע לקו תמיכה. במהלך השבוע הזכרתי את הצמד עוד פעמיים, לאחר ששבר את קו התמיכה אך לא הצליח לייצר המשכיות וחזר לעלות. בסופו של דבר הצמד לא ייצר עבורי אף איתות במהלך השבוע החולף... גם שאר הצמדים שהוזכרו במאמר לא ייצרו איתותים לכניסה לעסקאות.

ניתוח השווקים השבוע לא העלה אף איתות קונקרטי, אך זיהיתי מספר מגמות ברורות. ה- USD, AUD, NZD נמצאים במגמת היחלשות ברורה מול כל המטבעות העיקריים. מבין שלושתם המטבע האוסטרלי נראה כרגע כחלש ביותר...

AUD/CHF

 בגרף היומי ניתן לראות שהצמד ירד בעצמה בחלק השני של השבוע שעבר, וכעת הוא נמצא מעל לקו תמיכה (בלי לייצר נר היפוך). מעבר לגרף שבועי מראה שקיים סיכוי טוב להמשך הירידות.

כרגיל, התזמון המדויק, אם בכלל תתרחש השבירה, תלוי באסטרטגיה הספציפית של כל אחד.









EUR/AUD

חולשתו של המטבע האוסטרלי בולטת גם מול האירו... פריצת התעלה עשויה להתברר כפריצת שווא, או כחידוש מגמת העלייה, לכן יש להמתין לאישור. אישור קלאסי יבוא בדמות תיקון ונר בלימה על קו ההתנגדות שיהפוך לקו תמיכה.





USD/CHF


 בגרף השבועי ניתן לראות שהצמד כלוא בתוך משולש, כאשר בשבוע שעבר בוצע נר עוטף (לא מושלם) המצביע על פוטנציאל טוב לירידה לפחות עד לקו התמיכה (במידה והנמוך של הנר יישבר).

בגרף החודשי ניתן לראות ששבירה כזו תהווה חזרה למגמת הירידה ארוכת הטווח, ושטמון בה פוטנציאל רווחים נאים.


 







מאחל לכולכם שבוע מסחר מוצלח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה