כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 28 ביולי 2013

ניתוח השווקים לקראת השבוע הקרוב

סקירת סוף השבוע הנוכחית שלי לא זיהתה איתותים קונקרטיים, אך בהחלט זוהו מספר צמדים עליהם נמתחו קווי תמיכה והתנגדות שעשויים להפוך לאיתותים בהמשך השבוע.

EUR/AUD


ביום חמישי העליתי את הגרף של ה- EUR/AUD ועליו מתחתי קו התנגדות שנפרץ. כתבתי שעצם הפריצה אינה מהווה איתות מספיק עבורי כדי לחנוך עסקה ושאני ממתין לתיקון שיוכיח שקו ההתנגדות הפך לקו תמיכה. איתות כזה לא הגיע והצמד חזר, לפחות לעת עתה, אל מתחת לקו ההתנגדות שנפרץ. כלומר, בינתיים מדובר בפריצת שווא.

בינתיים, עם הזמן שחלף, מצאתי לנכון לעדכן את קווי התמיכה וההתנגדות שמתחתי על הגרף. מהותית דבר לא השתנה ואני עדיין ממתין לאיתות לכניסה ל- לונג.



כפי שציינתי בניתוחים הקודמים, הדולר האוסטרלי מפגין חולשה כנגד כל המטבעות העיקריים. שני צמדים בהם נוצרת תבנית המשלבת קווי תמיכה / התנגדות (דבר המסייע לאתר נקודות כניסה קונקרטיות לעסקאות) הם ה- AUD/JPY וה- AUD/CHF.

    


NZD/CAD

מזה כחודשיים הצמד כלוא בתוך תעלה עולה שבאה לאחר מגמת ירידה מתמשכת. הצמד נשאר על הרדאר כדי לזהות איתות...




אגב, נשאלתי האם קווי תמיכה והתנגדות הם התשתית היחידה עליה אני מבסס החלטות לכניסה לעסקאות. התשובה שלילית. בכל הקשור להשקעות המבוססות על מסגרת זמן שעתית ומעלה, מלבד השימוש בקווי תמיכה והתנגדות אני משתמש בעוד שתי אסטרטגיות (שגם אותן אני מלמד בתכנית האימון האישית המקיפה שלי) - האחת מאפשרת לי להצטרף למגמה קיימת והשנייה נועדה לזהות ולהפיק רווח משינויי כיוון.

שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה