כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 4 בינואר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע ראשון לשנת המסחר החדשה... שיהיה לכולנו בהצלחה!

USOIL
בסקירות הקודמות הצגתי את תבנית הראש וכתפיים היפהפייה שהנפט יצר. בימים האחרונים של 2013 (בהם לא סחרתי) התבנית השלימה את עצמה והמחיר פרץ את קו הצוואר. בימים האחרונים המחיר צנח בחדות הרבה מעבר למחיר קטיעת ההפסד.





USD/JPY
הדולר האמריקאי החל את השנה החדשה בעצמה מול כל המטבעות. מול היין היפני הוא נמצא במגמת עלייה ברורה כבר חודשיים, והביום שישי יצר פין בר על קו התמיכה. פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות לרכישת הצמד. הגרף החודשי מספר שהמחיר עשוי לפגוש את ההתנגדות הבאה במרחק של כ- 500 פיפס...




CAD/JPY
תבנית דומה לקודמת... התנגדות ראשונה במרחק של כ- 200 פיפס.








USD/CAD
מעניינת מערכת הכוחות בין שני המטבעות החזקים בפסקאות הקודמות... גם הצמד הזה נתמך על קו אלכסוני, ובימים חמישי ושישי האחרונים יצר נרות המצביעים על אפשרות טובה להמשך העליות. פריצת הגבוה של יום חמישי תביא לרכישת הצמד.





AUD/NZD
הצמד נמצא במגמת ירידה מאז מרץ 2011, וביום שישי הוא אותת - באמצעות נר עוטף שארע על הממוצע של רצועת הבולינג'ר - שכנראה בכוונתו לסיים את ההפוגה בת השבועיים שלקח ולחזור לרדת... כניסה לשורט מתחת לנמוך של יום שישי.





NZD/JPY
הצמד נתמך על קו תמיכה אלכסוני, ולאחר תיקון חד ביום חמישי, ביום שישי נוצר נר עוטף עצמתי על קו התמיכה... פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות לרכוש את הצמד.

מדדי המניות בבורסה האמריקאית אינם מצביעים על תמונה אחידה. בעוד ה- NASDAQ קרס ביום שישי, ה- SPY וה- הצליח לתקן חלק ניכר מהירידה, והגדיל ה- DJ שהצליח לסגור את היום אפילו בצבע ירוק.

מדדי המניות האירופאים סגרו כולם (לפחות המערביים שבהם) את יום שישי בצבע ירוק, אם כי ברמות עצמה שונות. המדד השווייצרי (SUI30) הפגין את העצמה הרבה ביותר, בעוד אצל אחיו הגרמני (DAX30) העלייה נראית כהכנה להמשך הירידות...


סבלנות ומשמעת הם המפתח להצלחה בשוק ההון - בשבוע הקרוב, בשנה הבאה ובכלל. בהצלחה לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה