כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 12 בינואר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב




שבוע טוב לכולם,


מבין רעיונות המסחר שהצגתי בדו"ח הקודם, הרוב הניבו הפסד. ה- USD/CAD הוא היחיד שפעל היטב.







ולשבוע הקרוב...

באופן כללי, המטבע החלש ביותר הוא ה- CAD, והחזקים הם ה- AUD וה- NZD. כדאי לעקוב אחריהם במהלך השבוע לצורך זיהוי איתותים איכותיים לכניסה עם המגמה.

באופן ספציפי זיהיתי מספר תבניות מעניינות על גרפים יומיים ושבועיים:


USD/JPY
אחרי שתבנית הרכש כשלה בשבוע שעבר, ניתן לראות שביום שישי האחרון הצמד יצר נר עוטף מושלם המשתלב עם אזור השיא (אזור התנגדות). הבעיה היחידה (והמאוד גדולה לדעתי) היא שהמגמה היא עדיין מגמת עלייה...





AUD/NZD
הצמד יצר במהלך ארבעת השבועות האחרונים תחתית כפולה העשויה להצביע על סיום מגמת הירידה - לפחות לפרק זמן מסוים. פריצת  מחיר 1.0915 (בלי שנוצר שפל חדש לפני כן) תהווה איתות לרכישת הצמד. (מי שרוצה לראות תבנית דומה שהתממשה מוזמן להעלות את הצמד AUD/CHF).





NZD/JPY
ביום רביעי הצמד יצר פין בר על רצועת הבולינג'ר העליונה שהחל מהלך בן יומיים שהניב רווח.  ביום שישי המהלך נבלם על ממוצע הבולינג'ר, תוך יצירת פין בר המאותת על חזרה למגמת העלייה. פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות לרכוש את הצמד.





NZD/USD
גם מול הדולר האמריקאי המטבע הניו-זילנדי מאותת על חזרה לעלייה, והפעם נר עוטף על ממוצע הבולינג'ר.







GBP/NZD
גם כאן נוצר ביום שישי נר עוטף על רצועת הבולינג'ר, ושוב איתות לעצמת המטבע הניו-זילנדי.







USOIL
קו התמיכה שבלם במשך חצי השנה האחרונה שלוש פעמים את ירידת מחירי הנפט נשבר השבוע, אך יצר נר עם זנב די ארוך לכיוון מטה (לא מספיק ארוך בכדי להיקרא "פין בר"). ניתן לעקוב אחרי הנפט כדי לזהות איתות איכותי לרכוש אותו.






מדדי המניות
מדדי המניות המובילים הצליחו בשבוע האחרון לסיים ירוקים, למרות שבשבוע שעבר חלקם יצרו נר עוטף אדום (איתות לשורט). למרות שהאסטרטגיות שלי לא מצביעות על שום איתות קונקרטי (או סיבה למעקב צמוד במיוחד אחריהם), בסך הכול המגמה היא עלייה...


שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה