כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 22 במרץ 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מבין רעיונות המסחר שהועלו בשבוע שעבר, ה- GBP/JPY הופעל ביום שני והניב הפסד; AUD/USD שהוצע למעקב, הלך בכיוון הנכון מבלי לייצר איתות קונקרטי, ותיקן עדיין שומר על התבנית ונתמך בקו התמיכה האלכסוני, ולכן עדיין מעניין; ה- NZD/CHF שהוצע למעקב בשבוע שעבר לא סיפק הזדמנות כניסה, אך ממשיך להיות מעניין למעקב וזוכה לאזכור גם בדו"ח הנוכחי; רעיון המסחר על ה- PALLADIUM הופעל, סיפק את הסחורה, ומוזכר שוב בדו"ח הנוכחי, הפעם ל-לונג; הזהב שהוזכר בדו"ח הקודם לא נכנס לפעולה, אך גם אחריו כדאי להמשיך ולעקוב.

ולשבוע הקרוב:

AUD/USD
כבר לפני שבוע הצמד השלים תבנית ראש וכתפיים הפוכה, והשבוע עשה ניסיון נוסף - ששוב נכשל - לפרוץ בהצלחה את קו הצוואר. התיקון נבלם על קו התמיכה האלכסוני העולה, ולכן סיכויי ההצלחה של הפריצה הבאה גבוהים.






USD/CHF
הצמד נמצא במגמת ירידה ברורה, ובימים רביעי וחמישי של השבוע שעבר ביצע תיקון נאה שהסתיים בפין בר (לא מושלם). יום שישי יצר נר פנימי (inside bar). שבירת הנמוך של יום חמישי תאותת (מבחינתי) על חזרה למגמה הירידה.






GBP/CHF
ביום חמישי הצמד יצר פין בר על אזור התנגדות, וביום שישי העסקה נכנסה לפעולה. למרות זאת, לדעתי כדאי לעקוב אחרי הצמד ובמקרה של תיקון להצטרף לשורט במחיר משופר.






CAD/JPY
בשלושת ימי המסחר האחרונים של השבוע שעבר הצמד נבלם על קו תמיכה ששורשיו נטועים באמצע שנת 2009... כדאי לעקוב בהמתנה לאיתות לגבי הכיוון העתידי.






CHF/JPY
פין בר על קו תמיכה. רכישת הצמד בפריצת הגבוה של יום שישי.








NZD/USD
הצמד נמצא במגמת עלייה ברורה מאז תחילת פברואר, אך בגרף שבועי ניתן לראות שהשבוע הוא הגיע לאזור השיא ויצר פין בר. בנרות יומיים מתבשלת תבנית היפוך לשורט. כניסה בשבירת הנמוך של יום שישי (הקו האדום).הסטופ ימוקם מעל לזנב של יום שישי (בהנחה שהמחיר לא יעלה מעל למחיר הזה בטרם העסקה תיכנס לפעולה).
אגב, את התבנית הזו אלמד בהדרכה האינטרנטית ביום חמישי הקרוב.
 


PALLADIUM
הסחורה היתה כלואה כשנה בתוך משולש, והיא פרצה אותו כלפי מעלה בעצמה לפני שלושה שבועות. בשבוע האחרון היא וידאה שקו ההתנגדות הפך לקו תמיכה, ואגב כך יצרה נר עוטף עצמתי. למרות שביום שישי היתה כניסה איכותית לאחר פין בר על קו התמיכה, נראה שהסחורה תמשיך כלפי מעלה, ולכן כדאי לעקוב אחריה כדי לזהות נקודות כניסה.




מדדי המניות האמריקאים יצרו ביום שישי נרות היפוך, אך בפרספקטיבה קצת יותר רחבה הם עדיין נמצאים במגמת עלייה, ולכן כרגע איני רואה עדות לירידות משמעותיות בימים הקרובים. אגב, המדדים של מזרח אסיה וחלק מהמדדים האירופאים כבר עברו למגמת ירידה...

שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה