כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 29 במרץ 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מתוך הרעיונות שהוצעו בדו"ח הקודם ונכנסו לפעולה, ה- AUD/USD שהומלץ למעקב לונג בשבוע שעבר נכנס לפעולה ועובד היטב; ה- USD/CHF שהוצע לשורט נכנס לפעולה ושינה כיוון; ה- CAD/JPY שהוצע למעקב לונג פעל היטב ואילו ה- CHF/JPY שהוצע אף הוא למעקב לונג נכנס לפעולה וכשל; וה- PALLADIUM שהוצע למעקב לונג נכנס לפעולה, נמצא כרגע במצב של הפסד, אך עם סיכוי טוב לעשות את המצופה ממנו...

ולשבוע הקרוב:

EUR/USD
לאחר שלושה ימים אדומים, ביום שישי הצמד יצר נר עולה על רצועת בולינג'ר התחתונה + אזור תמיכה. למרות שהנר הזה אינו פין בר, מבחינתי זה איתות לרכישת הצמד בפריצת הגבוה של יום שישי.




USD/CHF
תבנית ראי לקודמת, הפעם כניסה לשורט בשבירת הנמוך של יום שישי.






USD/CAD
למרות שהנר מיום שישי אינו פין בר, תבנית יפהפיה...






EUR/GBP
הצמד פרץ לפני שלושה שבועות קו התנגדות יורד ובסוף השבוע האחרון חזר לבדוק אותו. התיקון נבלם בדיוק על קו תמיכה אלכסוני הנמשך חודש לאחור (וגם על רצועת בולינג'ר התחתונה). פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות לרכוש את הצמד.


CAD/CHF
המטבע השוויצרי נחלש במשך כל השבוע שעבר, עד שביום שישי יצר פין בר על רצועת הבולינג'ר העליונה. שבירת הנמוך תהווה איתות למכור את הצמד.




NZD/CHF
גם מול הדולר הניו-זילנדי הפרנק השוויצרי נחלש במשך כל השבוע שעבר, וגם מולו הוא יצר פין בן על רצועת הבולינג'ר העליונה, אלא שבצמד הזה הדבר ארע גם על אזור התנגדות, כך שאמינות האיתות גבוהה יותר.




בהדרכה שהעברתי ביום חמישי האחרון הצגתי אסטרטגיית היפוך מגמה המבוססת על רצועות בולינג'ר, השבוע נוצרו שתי תבניות מתאימות:

AUD/CHF
תבנית ההיפוך הושלמה במהלך השבוע שעבר, וכעת יש להמתין להזדמנות להצטרף למהלך. אופטימלי יהיה תיקון לקו הצוואר (הקו השחור) והיווצרות נר היפוך עליו.




AUD/NZD
כאן התבנית עדיין לא הושלמה, ורק פריצת המחיר מעל 1.0947 תהווה איתות רכישה.




שבוע מסחר מוצלח לכולם!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה