כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 12 באפריל 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מתוך רעיונות המסחר שהוצגו בשבוע שעבר, חמישה נכנסו לפעולה וכולם הניבו רווחים! ה- USD/CHF נכנס לפעולה ביום שני והלך כל השבוע בכיוון הנכון, בסך הכול מהלך גדול פי 3 מהסיכון; ה- USD/JPY ה- EUR/CHF וה- CAD/JPY נכנסו גם הם לפעולה ביום שני וסיפקו מהלך כמעט כפול מהסיכון; ה- NZD/CAD נכנס לפעולה ביום שלישי וביום שישי הגיע לאזור יעד הרווח.

כל הצמדים הנ"ל עדיין נמצאים תוך כדי המהלך...

גם שני הצמדים שהומלצו למעקב כמשלימים תבנית היפוך מגמה מבוססת רצועות בולינג'ר - AUD/CHF ו- EUR/AUD נכנסו לפעולה ונעים בכיוון הנכון, אך עדיין לא הגיעו ליעד הרווח.


לקראת השבוע הקרוב, זיהיתי שלושה צמדי מט"ח וסחורה אחת מעניינים. בצירוף מקרים נדיר, בכל צמדי המט"ח קיימים איתותים סותרים...


AUD/CHF
הצמד השלים במהלך שלושת החודשים האחרונים תבנית היפוך מגמה מירידות לעליות, וכעת הוא הגיע לצומת...
ביום שישי המחיר תיקן את מהלך העליות האחרון לאזור משמעותי (מודגש בצהוב) ואם ייצור עליו תבנית לונג הדבר יאותת לרכוש את הצמד.
מצד שני, המשך התיקון ושבירת הקו השחור (מחיר 0.8144) ישלימו תבנית היפוך מגמה נוספת ויהוו איתות למכור את הצמד.



EUR/NZD
גם בצמד הזה ישנם שני תסריטים סותרים.
נר ההיפוך של יום שישי ארע על קו התנגדות יורד שכבר הוכיח את יעילותו. לפיכך שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט. מצד שני, פריצת הקו השחור תשלים תבנית היפוך מגמה ותהווה איתות לרכוש את הצמד.





USD/CAD
פין בר איכותי על הממוצע של רצועות בולינג'ר = איתות ברור לרכוש את הצמד בפריצת הגבוה של השבוע שעבר.
מצד שני, הצמד השלים במהלך השבוע שעבר תבנית היפוך מגמה (שבירת הקו השחור) כך שלפי תבנית זו הוא אמור לרדת לפחות עד ל- 1.0541.
מצד שלישי, למרות ששני האיתותים מראים על כיוונים שונים שניהם עשויים להצליח בו-זמנית!
כל אחד צריך להחליט לפי המחקר שביצע וההיגיון שלו כיצד לפעול.


USOIL
מחיר הנפט נבלם בימים חמישי ושישי בקו התנגדות יורד ששורשיו באוגוסט 2013.  מצד שני, מאז תחילת 2014 המחיר נתמך בקו תמיכה עולה. מצד שלישי, הנרות של ימים חמישי ושישי היו נרות היפוך והם נמצאים על רצועת הבולינג'ר העליונה. סיכומו של דבר, קיים סיכוי טוב למהלך ירידות, אם כי הפוטנציאל למהלך משמעותי קטן יחסית.



שווקי המניות בהשלימו ביום חמישי תבנית היפוך (עליה הצבעתי מבעוד מועד בפוסט בדף הפייסבוק שלי), וכעת הם נמצאים, לפחות לימים הקרובים, במגמת ירידה.

שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח וחג שמח! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה