כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 13 בספטמבר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע שעבר נפתח בסערה, כאשר ה- GBP פתח בגאפ של כ- 150 פיפס מול ה- USD ושאר המטבעות (עקב רצונם של הסקוטים להתנתק מבריטניה), אך בהמשך השבוע הוא התחזק באופן משמעותי. באופן כללי טווחי התנועה גדלו, ואתם כמובן התרבו ההזדמנויות.

מבין רעיונות המסחר שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- AUD/USD הופעל והגיע ליעד הרווח; גם ה- EUR/GBP נכנס לפעולה, אך הוא כרגע נמצא בטריטוריה אדומה. שאר רעיונות המסחר לא נכנסו לפעולה.

ולשבוע הקרוב...

התנועות המשמעותיות בצמדים הפכו את רצועות הבולינג'ר בנרות יומיים לחסרות משמעות, ולפיכך גם השבוע חיפשתי את ההזדמנויות ב- TF שבועי, ובעזרת קווי תמיכה והתנגדות קלאסיים. חשוב להבין שבמהלך המסחר בפועל אני מחפש בדרך כלל הזדמנויות ב- TF קטן יותר מהיומי או השבועי. הזדמנויות אלה לא ניתנות, כמובן, לזיהוי מבעוד מועד.

EUR/GBP
בגרף השבועי הצמד יצר פין בר על הממוצע נע פשוט 20. שבירת הנמוך של השבוע שעבר תאותת מבחינתי על חזרה לירידות.

איתות דומה קיים גם על GBP/CHF...





NZD/JPY
גם כאן הצמד יצר בגרף השבועי פין בר על הממוצע נע פשוט 20, אלא שכאן מגמת הירידה פחות ברורה. לפיכך סיכויי ההצלחה אולי מעט קטנים יותר, אולם מצד שני שבירת הנמוך של השבוע שעבר עשויה להיות תחילתה של מגמה חדשה וארוכה.






EUR/JPY
הצמד סגר את השבוע ברמת מחיר משמעותית, כך שיהיה מעניין לעקוב אחריו. פריצת קו ההתנגדות ובדיקתו תוך יצירת פין-בר הם התסריט המועדף עלי.







EUR/CAD
הצמד השלים לקראת סוף חודש אוגוסט תבנית ראש וכתפיים, וכעת חוזר כדי לבדוק את קו הצוואר. התסריט המיטבי הוא הופעת פין בר שיאותת על כניסה לשורט.







AUD/CHF
האם הצמד בדרכו מטה? אני ממתין לשבירת קו התמיכה האלכסוני ובדיקתו תוך יצירת פין בר...







AUD/JPY
נראה שהצמד בדרכו לבחינת קו ההתנגדות שנפרץ. נמתין שם בתקווה לפין בר עם איתות רכש.







מדדי המניות
שלושה ימי ירידות ושני ימי עליות עברו השבוע על הבורסה האמריקאית, כאשר הסך הכל השבועי הוא נר אדום, אך עדיין בגבולות הדשדוש על הממוצע נע פשוט 20.

גרף ה- NASDAQ הוא המחשת הדשדוש במיטבו...




שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה