כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 20 בספטמבר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

האירועים הגלובליים והמאקרו-כלכליים עמדו גם בשבוע החולף במרכז העניינים, ובסך הכול תרמו לשבוע תנודתי נוסף.  מבין הרעיונות שהועלו בסקירה הקודמת, זה על ה- EUR/GBP ועל ה- GBP/CHF (רעיונות דומים) פעלו היטב; ה- NZD/JPY, שמלכתחילה טענתי שסיכויי ההצלחה שלו קטנים יותר, נכנס לפעולה ואכן כשל;  ה- EUR/JPY מימש את התסריט שייעדתי לו ואף סיפק מהלך הגדול פי 3 ויותר מהסיכון, אך עשה זאת בשעות הלילה המאחרות; ה- AUD/JPY סיפק שתי הזדמנויות כניסה נפרדות (ב- TF של 4H) ושתיהן עבדו היטב!

ולשבוע הקרוב...

באופן כללי, ה- USD מפגין עצמה, בעוד ה- EUR מפגין חולשה. ה- GBP שהפגין עצמה במשך שבועיים רצופים סיים את השבוע עם נר אדום גדול ויהיה מעניין לראות האם מדובר בתחילתה של מגמה חדשה או מימוש רווחים זמני.
בכל מקרה, אנו מחפשים, כמובן, תבניות קונקרטיות לצורך חניכת עסקאות וכאלה זיהיתי מעט.

USD/CAD
הצמד נמצא במגמת עלייה בחודשיים האחרונים (בפרספקטיבה גדולה יותר הוא מדשדש), וביום שישי יצר פין-בר (לא מושלם) על ה- SMA20. פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות רכש.






EUR/AUD
הצמד נמצא במהלכה של תבנית היפוך. בהנחה שמעתה הוא יחוזר לרדת, שבירת מחיר 1.4238 תהווה איתות כניסה לשורט.







USOIL
הנפט נמצא במגמת ירידה ברורה בת שלושה חודשים, אך במהלך השבוע הקודם החל לייצר תבנית היפוך. פריצת 95.16 תהווה איתות לרכוש את הסחורה. 







מדדי המניות
מדדי המניות האמריקאים הפגינו חולשה ביום שישי, ולמרות זאת השלימו שבוע עצמתי. המדדים האירופאים סיפקו במהלך השבוע החולף עליות פחות נחושות.
במבט לשבוע הקרוב, ה- SPX יצר סטייה משולשת בין המחיר ל- RSI (המדדים האמריקאים המובילים האחרים יצרו סטייה גם כן), כך שבהחלט ניתן לצפות למהלך ירידות - ולו קצר מועד - בתחילת השבוע. כניסה לשורט, אם בכלל, תתבצע רק אם המחיר ישבור את הנמוך של יום שישי (כל אחד והמדד המועדף עליו).



שבוע מסחר מוצלח לכולם ושנה טובה!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה