כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 11 באוקטובר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

לאחר תחילת שבוע חלשה מבחינתו, בימים חמישי ושישי הדולר האמריקאי חזר להתחזק מול רוב המטבעות; האירו לאחר פתיחת שבוע טובה יחסית חזר להיחלש; וגם היין היפני והפאונד הבריטי סיימו את השבוע תוך הפגנת עצמה.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- NZD/USD נכנס לפעולה מיד עם פתיחת השווקים בלילה שבין ראשון לשני (מועד בו איני ממליץ לחנוך עסקאות חדשות), ולאחר מכן סיפק הזדמנות חוזרת בתנאים עדיפים ביום שישי הן ב- TF יומי והן ב- 4H. במסגרת הזמן הקטנה יותר הצמד כבר עבר את יעד הרווח, בעוד במסגרת הזמן היומית הוא ירוק; רעיונות המסחר שהוצגו על ה- EUR/GBP, USD/CAD ועל ה- EUR/NZD לא נכנסו לפעולה והם עדיין תקפים.

לקראת השבוע הקרוב...


GBP/CHF
הצמד ירד במהלך כל השבוע שעבר, אך לא בעצמה רבה מדיי, וביום שישי יצר פין-בר על רצועת הבולינג'ר התחתונה. פריצת הגבוה תהווה איתות לרכוש את הצמד.






USD/CAD
מאז חודש יולי השנה, הצמד נמצא במגמת עלייה. במהלך השבוע שעבר הוא החל לייצר תבנית היפוך, שאם תושלם (שבירת הקו האדום) תהווה איתות כניסה לשורט.






AUD/NZD
הצמד השלים ביום שישי תבנית היפוך מגמה, וכעת הוא אמור לבצע מהלך של ירידות. ניתן להמתין לתיקון ולאיתות לחזרה לירידות בכדי להצטרף למהלך. איתות אופטימלי יהיה על קו התמיכה שנשבר ואמור להפוך לקו התנגדות (הקו האדום).





GOLD
הזהב נמצא במגמת ירידה בת 3 חודשים, ולאחר שבמהלך תחילת השבוע שעבר ביצע תיקון קטן, ביום חמישי הוא יצר פין-בר על רצועת הבולינג'ר העליונה ונראה כרגע בשל לחזרה לירידות. מכיוון שביום שישי המחיר שבר את הנמוך של יום חמישי ואז תיקן, ניתן לכעת להצטרף למהלך במחיר משופר.

באופן כללי, גם שאר המתכות היקרות (palladium, silver, platinum) נראות כבשלות לחזור למהלך הירידות.


מדדי המניות
הניתוח מתייחס למדד ה- SPX, אך במהותו הוא נכון גם לשאר מדדי המניות המרכזיים של הבורסה האמריקאית.

מתוך חמשת ימי המסחר בשבוע שעבר, ארבעה היו אדומים, וביום שישי המחיר שבר מתחת לאזור דשדוש בן מספר ימים.במחזורים גבוהים יחסית. גם בנרות שבועיים ניתן לראות בבירור שקו התמיכה עליו נסמך המדד בדרכו מעלה נשבר בעצמה, ולפיכך, למרות שהמחיר הגיע לאזור תמיכה בו הירידה עשויה להיבלם, בסך הכול התחזית שלי לשבוע הקרוב היא המשך ירידות.


חג שמח ושבוע מסחר מוצלח לכולם!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה