כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 25 ביולי 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

ה- EUR היה המטבע שהפגין את העצמה הרבה ביותר במהלך השבוע שחלף, כשגם ה- JPY ה- NZD, וה- USD הפגינו עצמה יחסית. ה- AUD היה המטבע החלש מבין המטבעות המרכזיים.

מבין הסחורות, הנפט המשיך להיחלש, שבוע שישי ברציפות, וגם המתכות היקרות המשיכו להיחלש השבוע, אם כי בניגוד לנפט, הגרפים שלהן מיצרים סימני בלימה.

מדדי המניות היו בשיאם ביום שני ומאז הם יורדים.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת אף אחד לא נכנס לפעולה.


ולשבוע הקרוב...

CAD/JPY
המטבע הקנדי השחוק מספק סימני בלימה. תבנית ההיפוך תושלם רק כאשר המחיר יפרוץ את הקו הירוק (97.124), אולם מכיוון שלעת עתה הירידה נבלמה על אזור תמיכה, ולמרות שהנר של יום שישי לא היה בתצורת פין-בר,  יתכן שהצמד יספק הזדמנות כניסה במחיר נמוך בהרבה.





GBP/JPY
תבנית דומה לקודמת, אך עם סיכויים גבוהים בהרבה להיכנס לפעולה במהלך השבוע הקרוב... מכיוון שה- GBP הוא מטבע חזק יחסית (בוודאי ביחס ל- CAD) גם סיכויי ההצלחה של התבנית במקרה הזה גבוהים יותר.







CHF/JPY
תבנית דומה לקודמות, שוב תפעל אם ה- JPY ייחלש. במקרה הנוכחי השלמת התבנית תספק איתות רכש גם לפי תבנית המתקיימת במסגרת זמן שבועית.







NZD/JPY
האם שלושה חודשי ירידות של הצמד מגיעים לסיומם? אולי... השלמת התבנית תהווה איתות רכש?








NZD/USD
שאלה דומה לצמד הקודם, וגם התשובה דומה...









PALLADIUM
לאחר ארבעה חדשי ירידות, האם אנו צפויים להפוגה או לתיקון? השלמת תבנית ההיפוך בהחלט עשויה לסמל את תחילתו של מהלך עליות.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות בבורסה האמריקאית פתחו את השבוע חזק, אך החל מיום שלישי חוו ירידות. מדד ה- NASDAQ 100, שהגרף היומי שלו מצורף, הוא זה שהוביל את העליות, ולכן מעניין לראות שהתיקון שחווינו בשבוע האחרון נבלם בדיוק באזור ההתנגדות.
כעת יש להמתין ולראות הם אזור ההתנגדות הפך לתמיכה, ואז ניתן לצפות למהלך עליות שיבחן את השיא שהושג בתחילת השבוע שעבר. סוחרים אקטיביים יחפשו איתות לכך בתוך מסגרת הזמן המתאימה להם. כמובן שתסריט נוסף אפשרי הוא שהמחיר ימשיך לרדת...


שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה