כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 1 באוגוסט 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר החדש

המצב בשווקי המט"ח מתואר בצורה הטובה ביותר על-ידי הצמד המוביל - EUR/USD, המדשדש בטווח צר יחסית כבר חודש. מטבעות שהפגינו בשבוע האחרון עצמה יחסית הם ה- GBP, ה- AUD וה- NZD, אם כי לא ברמה המצביעה על נחישות.

הנפט המשיך להיחלש, זה השבוע השביעי ברציפות. גם המתכות היקרות המשיכו, כמכלול, במגמת ההיחלשות שלהן. הזהב, למשל, סגר שבוע אדום שישי ברציפות, למרות שבשבוע האחרון הוא אותת על אפשרות בלימה.
מדדי המניות נהנו משבוע חיובי בסך הכול, אך לא ברמת נחישוטת המספקת ביטחון לגבי עליות גם בתחילת השבוע הבא.

מבין הרעיונות שהוצגו בשבוע שעבר, שני הרעיונות על ה- NZD נכנסו לפעולה ביום שלישי ויצאו בסטופ, ה- GBP/JPY נכנס לפעולה ביום חמישי, וכעת נמצא בהפסד קטן.

שימו לב שנכנסנו לחודש אוגוסט שבו, כמו בתחומים רבים נוספים, גם בשווקים הפיננסיים הפעילות מועטה יחסית עקב ריבוי חופשות. סוחרים רבים מעדיפים כלל לא לסחור בחודש זה, אך למי שבוחר כן להמשיך בפעילות מומלץ להקטין כמויות ולהגביר הזהירות.

ולשבוע הקרוב...

USD/CHF
מאז אמצע חודש יוני הצמד נמצא במגמת עלייה ברורה, וביום שישי הוא יצר נר בתצורת פין-בר על הממוצע נע 20. פריצת הגבוה של הנר הזה תהווה איתות לרכוש את הצמד.







EUR/USD
תבנית דומה לקודמת (כמובן בכיוון ההפוך)









EUR/AUD
שבירת הנמוך של יום חמישי האחרון תשלים תבנית היפוך ותספק איתות למכירת הצמד.








AUD/CHF
הנר של יום שישי הוא בתצורת פין-בר על רצועת הבולינג'ר התחתונה וגם על אזור תמיכה. פריצת הגבוה של יום שישי תספק איתות לרכוש את הצמד. המחמירים יכולים להמתין שהמחיר יעבור את הגבוה של יום חמישי האחרון.






CHF/JPY
מגמת ירידה ברורה, הנר האחרון הוא פין-בר על הממוצע נע 20, שבירת הנמוך תהווה איתות מכר.
מכיוון שקיימת סבירות גבוהה להפעלת הטריגר כבר בלילה שבין ראשון לשני, השמרנים יעדיפו להמתין לפחות עד יום שני בבוקר ובמקרה הצורך לחפש תבנית שמסגרת זמן של 4 שעות.




NZD/CAD
יום שישי סיפק פין-בר על הממוצע נע העולה. במסגרת זמן של 4 שעות ניתן זהות שפריצת הגבוה של יום שישי תשלים גם תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר (שלפיה, הסיכון קטן יותר ויעד הרווח קרוב יחסית).







מדדי המניות בבורסה האמריקאית
לאחר שהחלו את השבוע בירידות, מדדי המניות האמריקאים עלו במשך שלושה ימים רצופים, ולמרות החולשה שהפגינו ביום שישי, בסך הכול עלו בשבוע שעבר בכ- 1%. חשוב לשים לב שהירידות של תחילת השבוע שעבר נבלמו על ממוצעים נעים משמעותיים (ה- SPX על ממוצע נע 200, וה- COMP על ממוצע נע 100). כמו כן, בלימת הירידות ארעה במחירים גבוהים יותר מהשפל האחרון, וביחד עם העובדה שהממוצעים-נעים מסודרים "נכון", אנו נמצאים עדיין בבירור במגמת עלייה.
הנרות היומיים אינם מספקים טריגר קונקרטי, אך מומלץ לחפש במסגרות זמן קצרות יותר איתות שמהלך התיקון שהחל ביום שישי האחרון הסתיים ושהשוק חוזר לעלות.


 שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה