כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 8 באוגוסט 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע נוסף של דשדוש עבר על ה- USD וה- EUR, בעוד ה- AUD וה- NZD בלטו בעצמתם. הנפט המשיך להיחלש, זה השבוע השמיני ברציפות, אך בקרב המתכות היקרות נרשם שבוע נוסף של דשדוש לאחר מהלך הירידות. האם מדובר בבלימה לצורך חזרה לעליות או רק הפוגה זמנית? יש להמתין לאיתותים קונקרטיים.
מדדי המניות סיימו שבוע אדום, בעיקר הודות ליום חמישי בו הם ירדו ביותר מ- 1%.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה האחרונה, ה- USD/CHF נכנס לפעולה ביום שני והגיע ליעד הרווח; ה- EUR/USD נכנס לפעולה ביום שלישי והעסקה עדיין פתוחה; EUR/AUD ו- AUD/CHF נכנסו שניהם לפעולה ביום שלישי וכבר באותו היום הגיעו ליעד הרווח שלהם;  ה- CHF/JPY אפשר כניסה עד ליום שלישי בטרם טס לעבר יעד הרווח; וה- NZD/CAD נכנס לפעולה ביום שני ובמשך כל השבוע התקשה להמריא, עד שביום שישי נע בעצמה בכיוון הנכון, אך עדיין לא הגיע ליעד הרווח. בסך הכול, כל ששת הרעיונות שהצגתי נכנסו לפעולה, ארבעה כבר הגיעו ליעד הרווח ושניים עדיין פתוחים. לא רע!

ולשבוע הקרוב...

GBP/USD
הצמד כלוא בתוך משולש מתכנס, והגם שביום שישי יצר פין-בר על קו התמיכה העולה, הקרבה לקו ההתנגדות היורד הופכת עסקת רכש למסוכנת מדיי לטעמי. יש להמתין לפריצה ברורה של המשולש על מנת לזהות איתות כניסה קונקרטי. את האיתות ניתן לחפש גם במסגרות זמן קטנות יותר.





EUR/CAD
נר עוטף על ממוצע נע 20. פריצת הגבוה של יום שישי תשלים איתות הצטרפות למגמת העלייה.







CAD/CHF
לא ניתן להתעלם מפין-בר כזה על רצועת הבולינג'ר הנתמך גם בסטייה ובמגמה ארוכת הטווח...








GBP/CAD
דוג'י בעל זנב ארוך כלפי מטה היושב על הממוצע נע 20 העולה...








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות בבורסה האמריקאית חוו במהלך השבוע שעבר ארבעה ימים אדומים, כאשר את הנזק הגדול ביותר גרם יום חמישי. הגם שיום שישי היה אדום גם כן, המדדים המרכזיים סיימו אותו בתצורת פין בר על אזורי תמיכה משמעותיים. ה- SPX, למשל, סיים אותו על הממוצע נע 200.
לפיכך, אם בתחילת השבוע המדדים יפרצו את הגבוה של יום שישי, זה יהיה איתות רכש, אם כי אני בספק שתהיה לשוק מספיק עצמה כדי לעלות מעבר לאזור הדשדוש הנוכחי.



זכרו, אנו בלבו של חודש אוגוסט, ובכל השווקים המסחר בתקופה זו דליל יותר
ולכן אמינות התבניות הטכניות נמוכה יותר. 

שבוע מסחר מוצלח לכולם!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה