כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 21 בנובמבר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע נוסף של דשדוש עבר על שווקי המט"ח, כאשר ה- USDOLLAR נחלש מעט למרות התחזקות המטבע האמריקאי מול רוב המטבעות המרכזיים. ה- AUD בלט בעצמתו, וגם ה- NZD הפגין עצמה יחסית בשבוע שעבר, בעוד ה- EUR וה- CHF היו החלשים מבין המטבעות המרכזיים במערכת.

בזירת הסחורות, היחלשות המתכות היקרות נבלמה, אם כי אין איתות לכך שמדובר בשינו כיוון, וכך גם הנפט. הגז, לאחר שלושה שבועות של עליות, ירד בחוזקה.

מדדי המניות המרכזיים בבורסה האמריקאית החזירו השבוע את הירידות שצברו בשבוע שעבר.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/JPY פתח את השבוע ב- gap down ולמרות שלאחר מכן תיקן לא סיפק הזדמנות כניסה. גם הרעיונות האחרים לא סיפקו איתותי כניסה.

ולשבוע הקרוב...


NZD/JPY
לאחר יומיים של עליות, יום שישי יצר נר היפוך מסוג פין-בר על הממוצע נע 20 היורד. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.
מכיוון שאינני ממליץ לחנוך פוזיציות חדשות לפני שעות הבוקר המאוחרות של יום שני, בהחלט יתכן שהפריצה תקרה בלעדי. סוחרים אגרסיביים ימקמו את הפקודות המתאימות מיד עם פתיחת השוק ביום ראשון בלילה.





NZD/USD
תבנית דומה לקודמת, אם כי "יפה יותר" (השיפוע של הממוצע נע תלול יותר)









מדדי המניות בבורסה האמריקאית  
כאמור, במבט שבועי הבורסה האמריקאית החזירה בשבוע שעבר כמעט את כל הירידות של השבוע שקדם לו. מבט יומי מציג תמונה מפורטת יותר, ולפיה עיקר העליות היו בימים שני ורביעי, כאשר שני הימים האחרונים של השבוע התאפיינו בטווחי תנועה מזעריים. האם השוק אוסף כוח להמשך העליות, או שמדובר בהתעייפות הקונים? יש להמתין ולראות.

שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה