כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 19 בדצמבר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

אנו מתקרבים לסוף השנה האזרחית, והתנודתיות בשווקי המט"ח ממשיכה להיות נמוכה יחסית. השבוע הפגינו עצמה ה- AUD, ה- NZD וה- JPY, בעוד ה- GBP היה המטבע החלש ביותר.

הגז המשיך בצלילה חופשית, ניסיון של הנפט להתחזק כשל, והמתכות היקרות המשיכו לדשדש במחירי השפל שלהן. מדדי המניות שהחלו את השבוע בשלושה ימי עליות סיימו אותו בשני ימי ירידות עצמתיים שהתיבו אותם נמוך יותר מהמקום בו פתחו את השבוע.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, קווי ההתנגדות בצמדים GBP/USD ו- GBP/AUD הוכיחו את עצמם, אך השוק לא סיפק איתות כניסה (הרחבה בנושא זה נעשתה בוובינר השבועי שהועבר ביום חמישי). הרעיון על ה- EUR/NZD נכנס לפעולה במהלך יום שלישי ונמצא כעת ברווח קטן.

ולשבוע הקרוב...

NZD/JPY
שניים מהמטבעות החזקים במערכת הפיננסית כלואים במשולש מתכנס. לעת עתה נרות היפוך על קו התמיכה או ההתנגדות הם האיתות האופטימלי. במקרה של פריצת אחד מהקווים, כרגיל נמתין לבדיקה שהקו החליף את עורו.







USOIL
אחרי שניסיון בלימה נכשל במהלך השבוע שעבר, פריצת הקו הירוק תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר ותספק איתות לרכוש את הנפט.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
מדדי המניות החלו את השבוע בשלושה ימים של עליות נאות, אך שני ימי המסחר האחרונים היו אדומים בוהקים, כאשר יום שישי התאפיין גם בנפח מסחר גבוה במיוחד - סימן מאיים לשוורים! אין איתות קונקרטי, אך נראה שהכיוון הוא דרומה.






להזכירכם, ככל שאנו מתקרבים לסוף השנה האזרחית (וגם בשבוע-שבועיים הראשונים של השנה החדשה) הסיכון בשווקים, ובעיקר בעסקאות סווינג, גדול יותר.

שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה