כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 5 בדצמבר 2015

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

ה- CHF וה- NZD היו הכוכבים של השבוע האחרון, כאשר גם ה- EUR הפגין עצמה יחסית מול המטבעות המרכזיים. ה- USD, ה- JPY וה- CAD הפגינו חולשה.

מבין הסחורות, הנפט חזר להיחלש, בעוד המתכות היקרות התחזקו. בבורסות המניות שני ימי המסחר האחרונים היו תנודתיים, אך בסופו של דבר המדדים סיימו את שבוע המסחר פחות או יותר היכן שהתחילו אותו.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, זה על ה- GBP/CHF נכנס לפעולה ביום רביעי ולמחרת הגיע ליעד הרווח.

ולשבוע הקרוב...

EUR/USD
למרות ההתחזקות המרשימה של ה- EUR ביום חמישי האחרון, מדובר, עדיין, במטבע חבול. מבט על הגרף השבועי של הצמד EUR/USD מבהיר את גבולות האזור בו נע הצמד מאז תחילת השנה. האם במהלך החודש האחרון צפינו ברגל השנייה של תחתית כפולה שלאחריה יחל גל עליות? האם הדשדוש יימשך או שאולי יתחדש מהלך הירידות?
אנו, סוחרי הטווח הקצר לא מוטרדים בשאלות כאלה. גם בתוך טווח הדשדוש של הצמד יש מספיק "בשר" לעסקאות רווחיות, אם כי כרגע איני מזהה תבנית ספציפית.


NZD/JPY
לאחר ירידה משמעותית שהחלה בשלהי שנת 2014, מזה כחצי שנה הצמד מייצר תבנית דמוית ראש וכתפיים, ובשבוע האחרון אף הצליח לפרוץ את קו הצוואר (הקו האדום). כעת יש להמתין לבדיקה שהקו אכן הפך לתמיכה שתלווה באיתות כניסה קונקרטי במסגרת זמן יומית או 4 שעתית.






GBP/NZD
כמו במקרה הקודם, יש להמתין להוכחה שקו התמיכה הפך להתנגדות + לאיתות כניסה קונקרטי לשורט.








GBP/AUD
אין ספק שקו התמיכה שתמך בעליית הצמד מאז אוגוסט 2014 נשבר (הקו הירוק). ניתן לראות גם בבירור שמאז השיא שהושג בחודש יולי השנה הצמד נכנס לתעלה יורדת (הקווים הכחולים). כעת יש להמתין בסבלנות לאיתות כניסה לשורט על קו ההתנגדות היורד...





CAD/CHF
לאחר ירידה חדה ביום חמישי האחרון, הצמד נבלם על קו תמיכה אלכסוני עולה. כרגיל במצב כזה נמתין לנר היפוך שיצביע על בלימת הירידה, או לשבירה של קו התמיכה שלאחריה תבוא בדיקה של הקו והוכחה שהפך להתנגדות. האיתות שאנו מחפשים הוא במסגרת זמן יומית או 4 שעתית.






מדדי המניות בבורסה האמריקאית
למרות ששני ימי המסחר האחרונים של השבוע שעבר היו תנודתיים בהרבה ממה שראינו בשבועיים האחרונים, בסך הכל מדדי המניות סיימו את שבוע המסחר פחות או יותר היכן שהחלו אותו. המשמעות היא שבסך הכל הדשדוש נמשך. כרגיל במצב כזה, מומלץ להמתין לאיתותים קונקרטיים באזורי התמיכה וההתנגדות.







שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה