כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 23 בינואר 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

ה- CAD היה ללא ספק הכוכב של השבוע שחלף, וגם ה- AUD הפגין עצמה. ה- JPY היה החלש ביותר מבין המטבעות המרכזיים, כאשר גם ה- EUR וה- CHF הפגינו חולשה יחסית.

הנפט, הגז והמתכות היקרות חוו שבוע של עליות, אך אף אחד מהם לא רומז על תחילת מהלך של עליות.

הבורסה האמריקאית שהחלה בשני ימי ירידות, סיימה בעצמה ויצרה במסגרת שבועית פין בר המצביע על סיכויים טובים לעליות בתחילת השבוע הבא.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- EUR/CHF "קלקל" את התבנית הטרם הופעל הטריגר, ולכן הוא לא ייצר כניסה לעסקה. ה- GBP/NZD נכנס לפעולה במהלך יום שלישי, עשה יותר ממחצית הדרך ליעד הרווח ואז תיקן. כרגע הוא נמצא ברווח קטן. ה- GBP/CAD לעומתו, השלים את כל המסלול ליעד הרווח והרבה מעבר לכך. גם ה- PALLADIUM נכנס לפעולה במהלך יום שלישי ולאחר שהיה ברווח קטן, נמצא כעת בהפסד קטן.

ולשבוע הקרוב...


AUD/USD
פין בר (לא מושלם) על הממוצע נע 20 היורד... כניסה לשורט בשבירת הנמוך של יום שישי. קטיעת הפסד מעל לגבוה של יום שישי.








AUD/CAD
לאחר חודשיים רצופים בהם התחזק המטבע האוסטרלי ביחס לקנדי, האם הגיע המהפך? שבירת הקו האדום יסמן על כך שאנו צפויים, כנראה, למהלך ירידות. קטיעת ההפסד תמוקם בקו השחור.






PALLADIUM
לאחר שבשבוע שעבר סיפק איתות רכש (שהופעל), הפעם הפלדיום מספק איתות איכותי לשורט. כניסה בשבירת הנמוך של יום שישי, וקטיעת הפסד מעל לגבוה שלו.






מדדי המניות בבורסה האמריקאית
שבוע מסחר מקוצר החל בשני ימים אדומים, כשהשני שבהם היה יום בלימה, ביום השלישי המדדים התבססו בעליות, והיום שסגר את השבוע היה ירוק חזק. בסך הכול, במסגרת זמן יומית הבורסה יצרה נר בתצורת פין-בר המאותת על סיכוי טוב לעליות בתחילת השבוע הבא. הבעיה היא שנפחי המסחר בימי העליות שסגרו את השבוע היו נמוכים מאשר בימי הירידות, כך שנראה שבראייה לטווח מעט יותר ארוך מהלך הירידות צפוי להתחדש.

. שבוע מסחר מוצלח לכולם!

2 תגובות: