כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 9 בינואר 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

הדבר שאפיין את השבוע הראשון לשנת 2016 הוא הירידות החדות בבורסות המניות. מדד ה- SPX למשל, ירד השבוע ב- 5.5%, מדד ה- NASDAQ ירד בכ- 4.5%, ומדד ה- Russell 2000 של המניות הקטנות ירד במעל 7.5%.

בשוק המט"ח, ה- JPY היה המטבע החזק ביותר, כאשר גם ה- EUR וה- CHF הפגינו עצמה. ה- AUD וה- NZD היו המטבעות שהפגינו את החולשה הרבה ביותר.

הנפט המשיך השבוע את דרכו מטה, בעוד הזהב והגז התחזקו.

ולשבוע הקרוב,

EUR/USD
הגרף החודשי (והשבועי) מצביע על כך שלאחר ששנת 2014 התאפיינה בהתחזקות ה- USD, ובמהלך שנת 2015 התחזקות ה- USD נבלמה, קיימת כעת אפשרות שהצמד השלים תבנית של תחתית כפולה והוא נכון להתחיל במהלך עליות.
הנר של השבוע האחרון היה בתצורת פין-בר, ופריצת הגבוה שלו תהווה איתות לרכוש את הצמד, כאשר מחיר קטיעת ההפסד יהיה מתחת לנמוך של השבוע האחרון (הקו השחור), בעוד יעד הרווח יהיה כפול ממנו (הקו הסגול).




AUD/CAD
ירידת המטבע בשלושת ימי המסחר האחרונים נבלמה באזור תמיכה שהוכיח את עצמו מספר פעמים בעבר (הדבר נראה בבירור במסגרות זמן ארוכות יותר). יש להמתין ולראות כיצד הצמד יגיב לאזור התמיכה...







מדדי המניות בבורסה האמריקאית
כאמור, השבוע שעבר התאפיין בירידות חדות. איני רואה סיבה להניח שמהלך הירידות הגיע לסיומו, נהפוך הוא, אך בהחלט סביר שלאחר ירידה כה גדולה נראה איזה שהוא תיקון בתחילת השבוע הבא.
בכל מקרה, אני לא רואה כרגע איתותים קונקרטיים לאף אחד מהכיוונים.







שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה