כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 27 באוגוסט 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

את הסקירה של השבוע שעבר פתחתי בהתייחסות לכך שהשווקים הפיננסיים צופים עליית ריבית בארה"ב בחודשים הקרובים, ובהתייחסות להשלכות אפשריות של הדבר. השבוע קיבלנו חיזוק לכך בדבריהם של יו"ר הבנק המרכזי האמריקאי ג'נט ילן (בתמונה) וסגנה סטנלי פישר. אגב, תגובת שוק המט"ח לדבריה (יום שישי האחרון, שעה 17:00 לפי שעוננו) היתה התחזקות ל- USD בתנועה גדולה יותר מהתנועה בכל ימי המסחר הקודמים מאז תחילת השבוע.

המטבעות שהתחזקו ביותר בשבוע שחלף היו ה- GBP ומעט אחריו ה- USD. המטבעות שנחלשו ביותר היו ה- CHF ומעט פחות ממנו ה- JPY. מבין הסחורות, הנפט, הזהב והכסף נחלשו, וכך גם מדדי המניות בבורסה האמריקאית.

מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/CHF נכנס לפעולה כבר ביום שני והגיע ליעד הרווח בקלות. כך גם ה- EUR/NZD וה- AUD/CAD; ה- GBP/USD וה- EUR/GBP נכנסו לפעולה ביום שלישי, הראשון עדיין פתוח והשני הגיע ליעד הרווח למחרת. בסך הכול, למרות שרבים מהרעיונות נכנסו לפעולה כבר בלילה שבין ראשון לשני (מוקדם מדי לטעמי), התוצאות שסופקו היו מרשימות.

אנו נכנסים לישורת האחרונה של הקיץ... עוד קצת סבלנות!


ולשבוע הקרוב,

GBP/USD

נר עוטף על רצועת הבולינג'ר העליונה. כניסה לשורט בשבירת הנמוך של יום שישי, פקודת קטיעת הפסד תמוקם מעל הגבוה שלו. מי שמעוניין יכול להמתין להיווצרות תבנית היפוך מגמה במסגרת זמן של 4 שעות)







AUD/CAD
פריצת הגבוה מיום שני האחרון (Vקו הירוק) תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר. קטיעת הפסד מתחת לנמוך של התיקון (הקו השחור), יעד הרווח הראשוני כגודל הסיכון.







CHF/JPY

פין בר על רצועת הבולינג'ר התחתונה. רכישת הצמד בפריצת הגבוה של יום שישי, קטיעת הפסד מתחת לנמוך שלו.







NZD/USD
הנר של יום שישי היה בתצורת נר עוטף על רצועת הבולינג'ר  העליונה. כניסה לשורט מתחת לנמוך, קטיעת הפסד מעל לגבוה, יעד הרווח הראשוני כגודל הסיכון.








USOIL
ה- CFD על הנפט... שבירת הנמוך של יום חמישי (הקו האדום) תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר. השלמת התבנית תספק איתות למכור את הנייר.








מדדי המניות בבורסה האמריקאית
לאחר שהחלו את השבוע ביומיים של עליות, סיימו מדדי המניות האמריקאים את השבוע בירידה, כאשר ניתן לציין מספר נתונים:

  1. טווח התנועה של יום שישי האחרון היה גבוה יחסית ותצורת הנר הצביעה על חוסר החלטיות בשווקים.
  2. לראשונה מזה חודשיים מדד ה- SPX סגר את יום המסחר מתחת לממוצע נע פשוט 20 (במדדים המרכזיים האחרים המחיר ניצב על הממוצע נע הזה). 
  3. שני האירועים הנ"ל מתרחשים מבלי שיש עלייה בנפחי המסחר.
בסך הכל, השוק השלים שבוע שישי של דשדוש, וכפי שכבר כתבתי לא-פעם לאחרונה, כל עוד הוא לא יצא מאזור זה נתקשה לאתר איתותי כניסה איכותיים קונקרטיים.





























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה