כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 5 בנובמבר 2016

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

אין ספק שהאירוע המרכזי של השבוע הקרוב יהיו הבחירות שיערכו בארה"ב ביום שלישי הקרוב. ההשפעה המיידית (והמתועדת היטב) של הבחירות היא עלייה בתנודתיות. ככל שהבחירות צמודות יותר וזהות המנצח אינה ידועה, כך התנודתיות בשווקים הפיננסיים גבוהה יותר.

בנוסף, לפרשנים שונים יש דעות שונות לגבי ההשפעה שתהיה לזהות המנצח בבחירות על השווקים הפיננסיים. אין ספק שבראייה ארוכת טווח לנשאי המעצמה החזקה בתבל עשויה להיות השפעה משמעותית על השווקים, אך את זה ניתן לדעת רק בדיעבד.

בכל מקרה, רוב קוראי הבלוג הזה, כמוני, לא משקיעים לטווחי זמן ארוכים, ולכן מתעניינים בהשפעות קצרות הטווח. את דעתי לגבי הצפוי בשוק המניות בטווח הקרוב, תוכלו לקרוא בחלק התחתון של הפסוט הזה.

בשווקי המט"ח ההשלכות של התנודתיות על סוחרים כמונו גבוהה (ומסוכנת) ביותר. מעבר לכך, שכרגיל אצלי, ההחלטות מתבססות אך ורק על תבניות טכניות, בהחלט רצוי לשקול הימנעות מכניסה לעסקאות במסגרת זמן יומית, ואולי אף 4 שעתית עד לאחר פרסום תוצאות הבחירות בארה"ב.

ולסיכום השבוע שעבר
מבין המטבעות המרכזיים, ה- GBP היה המטבע החזק ביותר בשבוע שחלף, בעוד ה- USD היה החלש ביותר. הנפט נחלש זה השבוע השני ברציפות, ולעומתו הזהב והכסף התחזקו שבוע שלישי ברציפות. כפי שצפיתי בסקירה הקודמת, מדדי המניות סגרו את השבוע נמוך מהמקום שבו החלו אותו (בורסת ניו-יורק בכ- 2%).

אף אחד משני הרעיונות שהוצגו בסקירה האחרונה לא נכנס לפעולה.

ולשבוע הקרוב,

חלף חודש מאז קריסת ה- GBP, ונראה שסוף-סוף המטבע משתחרר מההלם (שהתאפיין בחודש שלם של דשדוש) וחוזר לנוע. לפיכך ניתן לשקול בחיוב כניסה לעסקאות גם במסגרת זמן יומית במידה וייווצרו תבניות מתאימות.

EUR/JPY
שבירת הנמוך של יום חמישי האחרון (הקו האדום) תשלים תבנית היפוך מבוססת רצועות בולינג'ר ותאותת על כניסה לשורט.


* רוצים ללמוד את האסטרטגיה וכיצד להשתמש בה נכון לצורך הגדלת הרווחים שלכם? למידע נוסף הקישו כאן







GBP/NZD
פין בר על הממוצע נע 20 היורד. שבירת הנמוך של יום שישי תספק איתות כניסה לשורט.


* רוצים ללמוד את האסטרטגיה וכיצד להשתמש בה נכון לצורך הגדלת הרווחים שלכם? למידע נוסף הקישו כאן





מדדי המניות בבורסה האמריקאית
הצפי שלי מהשבוע שעבר להמשך הירידות התברר כנכון, ומדדי המניות האמריקאים ירדו במהלך השבוע האחרון ב- 2%-3%, תוך עלייה בנפחי המסחר המצביעה על עצמת המוכרים.

למרות שגם השבוע איני מזהה תבנית כניסה קונקרטית התואמת אסטרטגיית מסחר שלי, אני מצפה שבסך הכול השוק ימשיך לרדת, ובתוך כשבועיים יבחן את קווי התמיכה שמתחתי על הגרף (הקווים הירוקים). כדי להצטרף למהלך הירידות הצפוי תוך שמירה על רמת הסיכון יש להמתין לקבלת איתות בהתאם לאסטרטגיית מסחר מוכחת ובדוקה. במקרה שלפנינו התבנית הסבירה ביותר להתרחש היא תיקון (כלומר, עליות) שלאחריו יגיע נר היפוך שיצביע על חזרה לירידות.

התסריט המיטבי הוא שהתיקון הזה ייבלם על קו התמיכה שנשבר (הקו האדום) ויוכיח שהוא הפך להתנגדות.


שבוע מסחר מוצלח לכולם!






















  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה