כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום רביעי, 20 ביולי 2011

20/7/2011 - בוקר עמוס...

הבוקר ביצעתי ארבעה טריידים. הם מוצגים לפי סדר הכניסה אליהם:

USD/CHF
בגרף היומי הצמד נמצא במגמת ירידה ברורה, לכן המתנתי לסיום "תיקון הבוקר" ונכנסתי לשורט כשקו ה- 61.8% נשבר (החץ האדום). מימשתי את כל הכמות ביעד הרווח (החץ הסגול).


EUR/USD
בצמד הזה המגמה בגרף היומי פחות ברורה, אם כי יש נטייה להתחזקות היורו.
גם כאן המתנתי להשלמת "תיקון הבוקר" ונכנסתי ל-לונג (החץ הירוק). מימוש כל הכמות ביעד הרווח (החץ הסגול).



DAX - טרייד ראשון
המדד פתח בגאפ אפ והמשיך לטפס, אך לא בצורה משמעותית, כך שלא היתה הצדקה להיכנס ל-לונג בתיקון 38.2%. נר הפתיחה של ה- session שבר את קו ה- 61.8%, וכאן מצאתי לנכון להיכנס לשורט (החץ האדום). מימשתי את כל הכמות ביעד הרווח (החץ הסגול).


DAX - טרייד שני
לאחר מימוש הטרייד הראשון המדד המשיך לרדת ויצר טווח תנועה מספק להפעלת האסטרטגיה. נכנסתי לשורט בתיקון 38.2% (החץ האדום), התהפכתי ל-לונג כשהמדד שינה כיוון ועלה בחדות (החץ הירוק) ובזכות הטיסה מעלה מימשתי את כל הכמות ברווח מאוד משופר (החץ הסגול).


מאחל לכולכם יום אפילו יותר מוצלח משלי!

8 תגובות:

  1. אנונימי7/20/2011

    לא ייתכן אסטרטגיה שמרוויחה כמעט בכל עסקה, יש לי הרגשה שאתה מוצא גרף מתאים ומלביש עליו את האסטרטגיה, כמו למלא לוטו ביום רביעי ... אולי תישלח איתותים בזמן אמת לשבוע - שבועיים ונוכל לראות אם הכל אמת ?

    השבמחק
  2. מה קרה אנונימי ?
    מקנה שיש אסטרטגיה אם 93% הצלחה!!!!
    ???

    השבמחק
  3. אנונימי,

    (זה שם קצת בעייתי כי אני לא יודע אם כל האנונימיים הם אותו אדם או אנשים שונים...)

    אני לא מספק שירות איתותים, לא מוכר קורסים ולא מייצג אף פלטפורמת מסחר. אני מרוויח מספיק כסף מהמסחר.

    האסטרטגיה שאני מיישם מייצרת לי כ- 80% הצלחה, תשואה חודשית מאוד גבוהה ורווח כספי יפה מאוד.

    הגרפים וההסברים המוצגים בבלוג נועדו לסייע למעוניינים בכך לשאוב רעיונות (טכניים ומנטאליים) שיאפשרו להם להשתפר ולפתח את אסטרטגיית המסחר המתאימה להם. אתה מוזמן לעשות זאת גם כן.

    בהצלחה

    השבמחק
  4. אנונימי7/20/2011

    אני סקפטי, כזה אני ... אחרי הרבה שנים בתחום לא נתקלתי באסטרטגיות של 80% הצלחה במסחר קצר. אבל אשמח ללמוד, שאלתי היא היכן הסטופ שלך ממוקם והאם הוא אוטומטי או נתון לשיקול דעת בכל עסקה מחדש ? תודה.

    השבמחק
  5. אנונימי,

    הסטופ הוא תמיד סגירה בתיקון של מעל 61.8% מהמהלך.
    הטרייד הרביעי היום (השני על הדקס) מראה מצוין את מיקום הסטופ של החלק הראשון של הטרייד (החץ הירוק).

    אחרי הרבה שנים בתחום אתה כבר יודע שלכל סוחר מתאימה אסטרטגיה שונה ושלכל סוחר מצליח יש אסטרטגיה ייחודית משלו.

    עבורי, היתרון הגדול של האסטרטגיה שלי הוא שמרגע הכניסה לטרייד אין שום צורך בשיקול דעת. הניסיון שלי לימד אותי שיכולתי להפעיל שיקול דעת תוך כדי הטרייד לוקה בחסר, ולכן עבורי עדיפה אסטרטגיה חד משמעית.

    השבמחק
  6. איזה מבאס לפגוש מישהו שמצליח שאני מפסיד... אוף !!!

    השבמחק
  7. אנונימי (לא קלטתי את שם המשפחה) עצה קטנה לי אלייך אל תחפש איתותים מאף אחד ואל תאמין לאף אחד תאמין רק בעצמך, מה שעובד לשי יכול מאד שלא יעבוד לך כי אתה לא תהיה מספיק ממושמע וקפדן לא לצאת מעסקאות עד שהן מגיעות ליעד של שי ואני בטוח ששי חש לא פעם מפח נפש שראה את הפוזיציה שלו ברווח יפה ושנייה לפני שהגיעה ליעד התהפכה ובסוף יצא בהפסד. למרות שמדובר באסטרטגיה מוכחת אני עצמי לא נכנס לעסקאות באסטרטגיה זאת היא לא מתאימה לי ,לגבי אמינותן של העסקאות אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהן מדוייקות אחת לאחת ולשי אין כל עניין לרמות אף אחד ובטח שלא את עצמו....

    השבמחק
  8. הי אנונימי
    אם אתה באמת רוצה ללמוד, יש דרך מנומסת לבקש!
    לימוד עולה הרבה כסף וחוסך המון.
    יש קורסים של חברות שונות אך נראה לי חבל"ז
    ויש מנטורים.
    חלקם הנכבד והמכובד הגיב לפני.

    השבמחק