כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 1 בפברואר 2014

ניתוח שווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מבין האיתותים הקונקרטיים שהצגתי בסקירה של שבוע שעבר, ה- EUR/USD פעל היטב - הרבה מעבר לציפיות, ה- GBP/USD הופעל ונמצא בתוך הכסף, ואילו ה- GBP/NZD וה- EUR/NZD הופעלו וכשלו.

ולשבוע הקרוב...

 EUR/USD
בגרף השבועי ניתן לראות שבשבוע האחרון הצמד שבר קו תמיכה עולה וסגר מתחתיו. בגרף היומי ניתן לזהות תעלה יורדת שהמחיר כלוא בתוכה. התסריט המיטבי הוא שהמחיר ימשיך לרדת עוד מעט, יתקן לעבר קו ההתנגדות היורד וייצור נר היפוך. יתכן וב- TF יותר קטן יווצרו איתותים נוספים...












GBP/USD
גם הצמד הזה כלוא בתוך תעלה, אך כאן מדובר בתעלה עולה, ולכן נמתין שהמחיר יפגוש את אזור התמיכה ונקווה לנר היפוך כדי לרכוש את הצמד.







AUD/CAD
בגרף השבועי ניתן לראות שהצמד כלוא בתוך משולש. בגרף היומי רואים שביום שישי נוצר נר עוטף דובי באזור קו ההתנגדות, כך ששבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.













CAD/JPY
ככלל, ה- JPY נראה כרגע כמטבע החזק ביותר, אך כמובן שהדבר עשוי להשתנות בכל רגע... הצמד הזה הגיע לאזור תמיכה ויש לראות האם הוא יישבר או שייווצר נר היפוך שיאפשר רכישה של הצמד.





CAD/CHF
הצמד הזה שבר לפני שבועיים קו תמיכה (ובכך מימש תבנית ספל וידית הפוכה), וכעת הוא נמצא בדרכו לבדוק האם קו התמיכה הפך לקו התנגדות... נר היפוך באזור הקו יאותת על שורט.






COPPER
הנחושת ירדה בצורה דרמטית בשבועיים האחרונים, אך כעת היא מגיעה לקו תמיכה אלכסוני. יהיה מעניין לחפש נר או תבנית היפוך כדי לרכוש אותה.







NGAS
הגז הטבעי פרץ לפני שבועיים את קו ההתנגדות של תעלה יפהפייה, ובמהלך השבוע האחרון תיקן לעבר קו ההתנגדות. יהיה מעניין להמתין לו באזור הקו כדי לזהות נר או תבנית היפוך שיאותתו על רכישתו.






NASDAQ
מדדי המניות עברו עוד שבוע תנודתי, והם שולחים מסר לא ברור לגבי הצפוי...
גרף המחיר השבועי מראה שלמרות התנודתיות הגבוהה, בפרספקטיבה מעט יותר רחבה מדובר בתיקון לגיטימי שלא מצביע על שינוי למגמת העלייה. הממוצעים מסודרים יפה והמחיר נתמך היטב בממוצע הנע הקטן יותר...
נפחי המסחר, לעומת זאת, מספרים שבימי הירידות (הדבר נראה טוב יותר בגרף יומי) נפחי המסחר גבוהים יותר מאשר בימי העליות, כלומר איתות של חולשה...

מאחל לכולנו חודש מסחר מוצלח! 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה