כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 8 בפברואר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע תזזיתי עבר על השווקים הפיננסיים, כאשר בצמדי מטבעות רבים התנועה היתה עוצמתית בכיוון ההפוך לשבוע שקדם.

בשווקי המניות, לפרקים נדמה היה שהם קורסים, אך שני ימי המסחר האחרונים הצביעו על עצמה רבה. למשל מדד ה- SPY...







לקראת השבוע הקרוב זיהיתי הרבה איתותים קונקרטיים...


EUR/USD
לאחר ששבר קו תמיכה בן חמישה חודשים (הקו הירוק), הצמד שב לעלות ובשבוע הקרוב הוא כנראה יתמודד עם קו התנגדות בן חודשיים (הקו האדום). אני מתכוון להמתין לאיתות מדויק באזור קו ההתנגדות - נר היפוך שיראה על חזרה לירידות, או פריצת הקו כלפי מעלה ואז תיקון ובדיקה שלו להמשך עליות.





AUD/USD
הצמד כלוא במעין תעלה יורדת וכעת הוא מגיע לאזור קו ההתנגדות. בניגוד לצמד הקודם, כאן גם המגמה ארוכת הטווח היא ירידה, ולכן הסיכוי לשורט מוצלח גדול יותר.






EUR/JPY
לאחר חמישה שבועות רצופים של ירידות, הצמד יצר בשבוע שעבר פין בר (לא מושלם) על הממוצע של רצועת הבולינג'ר. פריצת הגבוה של השבוע שעבר תהווה איתות לרכוש את הצמד.






GBP/JPY
איתות דומה במהותו לקודם, אך עצמתי בהרבה.








AUD/CHF
הצמד כלוא בתעלה יורדת, וביום חמישי האחרון יצר פין בר על קו ההתנגדות. בפעמיים הקודמות שדבר זה קרה הירידה שבאה לאחר מכן ספקה רווחים יפים מאוד לשורטיסטים. אין סיבה שהדבר לא יקרה גם הפעם...






CAD/CHF
הצמד שבר לפני שלושה שבועות קו תמיכה, וביום שישי האחרון שב ובדק אותו מלמטה ויצר עליו נר דוג'י עם זנב ארוך למעלה. מבחינתי, שבירת המחיר הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.

אגב, הצמד יצר איתות בכיוון דומה גם באחת מאסטרטגיות רצועות הבולינג'ר אני מפעיל ומלמד...



GBP/CAD
באמצע חודש ינואר השנה הצמד התמודד במשך כשבוע וחצי עם אזור התנגדות ולבסוף פרץ אותו בעצמה. השבוע הצמד שב להתמודד עם אותה רמת מחיר, אך הפעם היא משמשת כאזור תמיכה. פריצת הגבוה של ארבעת ימי המסחר האחרונים (או תבנית איכותית ב- TF קטן יותר) יהוו איתות לרכוש את הצמד.





USD/CAD
תבנית דומה במהותה לקודמת...








USD/ILS
לאחר מספר ימים של התחזקות הדולר ביחס לשקל, ביום חמישי האחרון נוצרה תבנית בלימה על רצועת הבולינג'ר העליונה. שבירת הנמוך של הנר האדום העוטף תהווה איתות למכור את הצמד (התחזקות השקל). שימו לב, בגלל ה-spread הגדול וטווחי הזמן הקצרים יחסית עליהם אני סוחר, אני אישית לא סוחר על הצמד הזה!




שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה