כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 16 בפברואר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

בסקירה של השבוע שעבר ציינתי את העצמה שהפגינו שווקי המניות בשני ימי המסחר האחרונים של השבוע, ואכן השבוע היה צבוע בירוק לכל אורכו, תוך שמדד ה- NASDAQ מגיע לגבהים חדשים. כרגע אין שום איתות המצביע על בלימת העליות (אם כי ברור שגמגומים ואף ירידות יגיעו...).

ה- EUR/USD, ה- AUD/USD וה- AUD/CHF שהוזכרו בסקירה הקודמת יצרו איתותי כניסה על קו ההתנגדות וסיפקו את יעד הרווח הבסיסי (1:1) לפחות; הטריגרים על שני צמדי ה- JPY שהוזכרו הופעלו, כאשר שניהם עדיין במשחק; ה- GBP/CAD הופעל ונתן פריו, ורק ה- CAD/CHF הופעל וכשל.

לקראת השבוע הקרוב זיהיתי רק איתות קונקרטי אחד ועוד שני צמדים שכדאי לעקוב אחריהם:


EUR/USD
הצמד פרץ ביום שישי את קו ההתנגדות של תעלה יורדת שבתוכה היה כלוא מאז חודש דצמבר אשתקד (הקווים האדומים), אך נבלם באזור התנגדות (הפס הכתום) בהשאירו זנב ארוך יחסית כלפי מעלה. האם מדובר בפריצת שווא? האם הוא ימשיך כלפי מעלה?
מבחינתי שבירת המחיר הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט...
בנוסף, הצמד ראוי למעקב לצורך זיהוי תבניות - לשני הכיוונים - ב- TF קטן יותר.



EUR/AUD
הצמד פרץ בחודש דצמבר קו התנגדות ועתה חזר לבדוק אותו מלמעלה. הגרף בנרות שבועיים, ולכן כדאי לעקוב ב- TF קטן יותר לצורך זיהוי תבנית רכש.







NZD/USD
תבנית דומה ל- EUR/USD, רק שכאן לא נוצר ביום שישי נר היפוך (וגם לא נפרץ קו ההתנגדות היורד). יש להמתין לאיתות קונקרטי לצורך מכירת הצמד.







ביום שני האמריקאים והקנדים חוגגים ולכן הבורסות ושאר המכשירים הפיננסיים הנסחרים שם ישבתו, ואילו שווקי המט"ח יסבלו מנזילות מועטה יחסית.

שבוע מסחר מוצלח לכולם!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה