כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 10 במאי 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע טוב,

לאור העובדה שבסקירה השבועית אני מנתח את השווקים בעזרת נרות יומיים ושבועיים, שואלים אותי לא פעם באיזה Time Frame אני סוחר. ובכן, אני מבצע פעולות מסחר ב- TF מגוונים, החל מנרות יומיים, דרך 1H, 4H, ואף בנרות של דקות. בפועל רוב הטריידים שלי אינם מבוססים על הרעיונות שאני מעלה בסקירה הזו, ואף לא על נרות יומיים.

לעתים הניתוח של סוף השבוע מביא להכנסת פקודות אוטומטיות למערכת המסחר, אך על-פי רוב מטרתו לספק לי צמדים מעניינים למעקב להמשך השבוע ול- TF יותר קטנים.

סקירת השבוע שעבר

מתוך ארבעת הצמדים שהומלצו למעקב בשבוע שעבר, רק שניים נכנסו לפעולה. ה- AUD/USD ביצע בדיוק את המצופה ממנו, הגיע לרצועת הבולינג'ר הנגדית ועבר את יעד הרווח; גם ה- GBP/JPY ביצע את העבודה והגיע ליעד הרווח.
גם שני רעיונות המסחר לשורט על מדדי NASDAQ ו- DAX פעלו היטב, הגם שבסך הכל שווקי המניות עדיין מדשדשים.

ולשבוע הקרוב...

USD/CHF
בגרף שבועי ניתן לראות שהצמד נמצא במגמת ירידה כבר יותר משנה, אך בחודשיים האחרונים מתגבשת תבנית היפוך מגמה. כניסה אגרסיבית תהיה בפריצת הגבוה של השבוע שעבר, ואילו השמרנים ימתינו עם הכניסה עד לפריצת מחיר 0.8953. בשני המקרים מחיר קטיעת ההפסד יהיה מתחת לנמוך של השבוע שעבר.




EUR/USD
ה- EURO נמצא במגמת התחזקות בת כמעט שנתיים, אך בשבוע האחרון נוצר נר עוטף עצמתי על רצועת הבולינג'ר העליונה, בנוסף לסטייה בין שיאי המחיר האחרונים שנוצרו ל- RSI (החצים הכחולים). שבירת הנמוך של השבוע שעבר תהווה איתות כניסה לשורט.





EUR/GBP
מזה כחודשיים הצמד נמצא במגמת ירידה. ביום שישי הירידה נבלמה בדיוק על קו ציר (שהרלוונטיות שלו מתחילה בשלהי 2008). מעניין לעקוב אחרי הצמד כדי לזהות התפתחויות לכל אחד משני הכיוונים.






EUR/JPY
הצמד שבר ביום שישי את קו התמיכה של אזור דשדוש בן חודשיים. יש להמתין ל- "נשיקה" של המחיר לקו התמיכה (בתקווה שיוכח שהפך לקו התנגדות) כדי להיכנס לשורט.






CAD/JPY
ביום שישי, לאחר רצף של 4 ימי עליות רצופים, הצמד יצר נר עוטף אדום על רצועת הבולינג'ר העליונה. שבירת הנמוך תהווה איתות כניסה לשורט.






AUD/NZD
מאז תחילת השנה המטבע האוסטרלי בונה תבנית היפוך למגמת הירידה שהחלה בתחילת 2011. פריצת המשולש תהווה השלמה של התבנית הזו.







EUR/CAD
ביום שישי הצמד השלים תבנית ראש וכתפיים כשירידת המחיר (לאחר שבוע שלם של ירידות) נבלמה בדיוק על קו הצוואר. התבנית - אם תתממש - תסיים מגמת עלייה שהחלה בינואר 2012.
מעניין לעקוב, כאשר רוב הסיכויים הם דווקא לאיתות רכש בתחילת השבוע הבא.





NZD/JPY
לאחר מגמת עלייה בת שנתיים, בחודש וחצי האחרונים הצמד מייצר תבנית היפוך. שבירת 87.23 תהווה איתות למכור את הצמד.







שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה