כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 24 במאי 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

בסך הכול, השבוע האחרון התאפיין בדשדוש ובנפחי מסחר נמוכים יחסית בכל השווקים.

מבין רעיונות המסחר שהוצגו בדו"ח הקודם, ה- EUR/USD נכנס לפעולה ביום שלישי, הלך 3 פיפסים לכיוון הנכון ואז החל לצנוח וסגר בסטופ; ה- GBP/CAD עשה את העבודה היטב; ה- EUR/JPY יצר ביום רביעי פין בר על אזור התמיכה, וביום חמישי נכנס לפעולה. יש להמתין ולראות כיצד הטרייד יתפתח; ה- NZD/USD פעל כמצופה ונמצא מרחק נגיעה מיעד הרווח.

ולשבוע הקרוב:

CHF/JPY
הצמד נמצא במגמת עלייה ברורה, ולאחר שבועיים של תיקון יצר בשבוע האחרון פין בר על קו תמיכה אלכסוני עולה. פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות לרכוש את הצמד, כאשר ניתן לצפות למהלך כפול ויותר מגודל הסיכון.






NZD/JPY
גם הצמד הזה נמצא במגמת עלייה ברורה, ומעבר לקו התמיכה האלכסוני (הקו הירוק), כאן מצטרף - לאחר השלמת תבנית ספל וידית (הקו האדום מהווה את קו ההתנגדות של התבנית) - תיקון ובלימה על קו ההתנגדות שאמור להפוך לקו תמיכה.
לרכישת הצמד הזה (בפריצת הגבוה של השבוע שעבר) יש גם את יתרון הריבית.




NZD/USD
הצמד מתקרב לאזור תמיכה שהוכיח את עצמו כבר 3 פעמים בחודשיים האחרונים. יש להמתין לנר היפוך שיסמן שגם הפעם אזור התמיכה מבצע את מלאכתו.







USOIL
לאחר מהלך עליות בחודשיים הראשונים של השנה, בשלושת החודשים האחרונים של השנה הנפט מייצר תבנית המשכיות "ספל וידית". אני מעדיף להמתין לפריצת קו ההתנגדות (הקו האדום), ולהצטרף למהלך רק אם יהיה תיקון שייבלם עליו בעזרת נר היפוך.





SPX
גרף חודשי של המדד המרכזי של הבורסה האמריקאית. כל מילה מיותרת...







שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה