כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 17 במאי 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מבין רעיונות המסחר שהוצגו בדו"ח הקודם, ה- USD/CHF נכנס לפעולה הן בתסריט האגרסיבי (כרגע ירוק) והן בתסריט השמרני יותר (כרגע אדום); ה- EUR/USD נכנס לפעולה וכרגע מניב רווח; ה- EUR/GBP שבר את קו התמיכה, אך עד כה לא ייצר איתות כניסה - כדאי להמשיך לעקוב; ה- EUR/JPY סיפק ביום שלישי איתות כניסה בצורת נר עוטף עצמתי וכבר הגיע ליעד הרווח; ה- CAD/JPY נכנס לפעולה ביום חמישי וכרגע מופסד; ב- EUR/CAD תבנית הראש וכתפיים נכנסה לפעולה וכרגע מורווחת מעט.

בסך הכל, הטרייד היחיד שהסתיים היה מוצלח, וכל הטריידים הפתוחים נראים לא רע.

ולצמדים המעניינים לקראת השבוע הקרוב...

EUR/USD
במשך כל השבוע שעבר הצמד גלש על רצועת הבולינג'ר התחתונה, וביום חמישי יצר פין-בר בעל זנב ארוך במיוחד שנבלם באזור תמיכה. הנר הפנימי של יום שישי מגדיל את הסיכוי שפריצת הגבוה של יום חמישי תהווה תחילתו של מהלך כלפי מעלה.


GBP/CAD
מזה שלושה חודשים הצמד כלוא בתוך תעלה אופקית כמעט מושלמת. ביום חמישי הוא יצר פין-בר על קו התמיכה... יום שישי הפגין חולשה, אך פריצת הגבוה שלו תהווה איתות לרכוש את הצמד.




EUR/JPY
היין היפאני התחזק בשבוע שעבר, אך לקראת סופו הגיע לאזור תמיכה. יהיה מעניין לעקוב אחרי הצמד בתקווה שיינתן איתות רכש באזור התמיכה.




NZD/USD
הצמד משלים תבנית היפוך מגמה. שבירת 0.8604 (הקו האדום) תהווה איתות לשורט, קטיעת ההפסד מעל לגבוה של יום חמישי (הקו השחור).




שבוע מסחר מוצלח לכולם!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה