כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 15 ביוני 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מבין הצמדים שהוצעו למעקב בסדיקה הקודמת, רק שלושה נכנסו לפעולה:
ה- GBP/USD נכנס לפעולה ביום שלשי, עשה כמחצית הדרך ליעד הרווח ואז שינה כיוון ויצא בסטופ. ביום שישי הוא יצר פין-בר מחוץ לרצועת הבולינג'ר העליונה, כך שכדאי להמשיך ולעקוב אחריו לצורך זיהוי איתות כניסה לשורט; ה- AUD/USD הצליח לפרוץ את קו ההתנגדות שסומן, ביום חמישי הוא בדק אותו מלמעלה בעזרת פין בר איכותי (ב- TF של 4H וגם של 1H), ובשעה 8:00 לערך נתן את האישור הסופי להצטרפות למהלך שהגיע ליעד הרווח; ה- NZD/CAD נכנס לפעולה ביום שני וכשל.

ולשבוע הקרוב...

AUD/USD
הצמד פרץ קו התנגדות יורד ובדק אותו מלמעלה, ולמעשה הושלמה תבנית "דגל שורי". מעניין לעקוב אחרי הצמד לצורך זיהוי תבנית הצטרפות למגמה (בהדרכות של ימי חמישי למדנו מספר תבניות כאלה). איתות יכול להתקבל גם אם קו התמיכה ייבדק פעם נוספת. רני מתכוון לחפש איתותי כניסה בנרות יומיים ו- 4 שעתיים.




GBP/CAD
לאחר עלייה מרשימה ביום חמישי, הצמד יצר ביום שישי נר היפוך על רצועת הבולינג'ר העליונה (+ באזור התנגדות).
שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות כניסה לשורט.






GBP/NZD
כאן אנו עוקבים אחרי ה- GBP דווקא לכיוון מעלה. לאחר נר היפוך עצמתי ביום חמישי וקבלת אישור ביום שישי, כדאי לרדת ל- TF של 4H לצורך זיהוי נקודת הצטרפות למהלך העלייה.






USD/CAD
מזה כחודש וחצי הצמד כלוא בתוך תעלה. מעניין ליקוב אחריו לצורך זיהוי נרות היפוך במפגש של המחיר עם קו התמיכה או קו ההתנגדות.







מדדי המניות
מדיי המניות האמריקאים ירדו בימים רביעי וחמישי, ואילו ביום שישי הפגינו עצמה. בסך הכול התיקון של מהלך העליות נבלם באזור ה- SMA20 או מעליו, כך שאנו עדיין נמצאים בבירור במגמה עלייה. הגדיל לעשות מדד ה- DAX (גרמניה) שצייר פין בר על ה- SMA210 - איתות שורי מובהק (בתנאי שהמחיר יפרוץ מעל לגבוה של יום שישי).




שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה