כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שני, 16 ביוני 2014

מאמר ביקורתי על תחום הניתוח הטכני

כסוחר שיטתי, הפעילות שלי מבוססת על כלים טכניים. יותר מזה, אני מאמין שהדרך היחידה להתקדם בכיוון הנכון בשוק ההון, היא להיצמד לאסטרטגיה ברורה וחד-משמעית בשלבים הראשונים של קריירת המסחר. רק בשלבים מתקדמים יותר מתפתחת האינטואיציה המאפשרת לסוחר לסטות מדיי פעם מהאסטרטגיה המוגדרת.

במאמר ביקורתי על תחום הניתוח הטכני מסביר Andreas Clenow, מדוע לדעתו התחום של הניתוח הטכני זכה למוניטין גרוע בקרב משקיעים וסוחרים מקצועיים. הוא אינו פוסל את כל הכלים והרעיונות של הניתוח הטכני, אלא את מה שהוא - כתחום - הפך להיות...

כסוחר מקצועי הנעזר בכלים של ניתוח טכני, ולבטח כמדריך וכמאמן סוחרים, חשובה לי התבוננות ביקורתית על כל כלי בו אני משתמש, כל אמונה שלי וכל שיטת פעולה שאני מיישם. אני לא בהכרח מקבל כל דעה או עמדה, אך בהחלט - אם יש בהן היגיון בעיני - מקדיש להן מחשבה ובוחן את השלכותיהן על אופן פעולתי.

מסיבה זו אני ממליץ גם לך לקרוא את המאמר במלואו!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה