כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 21 ביוני 2014

ניתו השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

מבין הצמדים שהומלץ לעקוב אחריהם בשבוע שעבר, רק ה- AUD/USD נכנס לפעולה. הצמד תיקן ביום שלישי אל מעבר לקו ההתנגדות שהפך לקו תמיכה, בנרות יומיים נבלם בממוצע נע פשוט 20 ולמחרת ביצע נר עוטף כלפי מעלה. ביום חמישי הגבוה של הנר העוטף נפרץ כך שהיה איתות כניסה ל-לונג. עדיין אין תוצאות.
מדדי המניות, כצפוי, המשיכו לעלות תוך שהם מספקים מגוון הזדמנויות ב- TF תוך יומיים (4H, 1H).

ולשבוע הקרוב...

AUD/USD
הצמד הומלץ בשבוע שעבר למעקב לונג, ונכנס לפעולה, אך (עדיין?) לא הצליח לייצר מומנטום כלפי מעלה. מעבר לכך, הצמד כלוא מזה שלושה חודשים בתוך תעלה, כך שבהחלט כדאי לעקוב אחרי ההתנהגות שלו בסמוך לגבולותיה.





AUD/NZD
ירידה בת כשבוע נבלמה בחצי השני של השבוע האחרון על רצועת הבולינג'ר התחתונה, תוך קבלת תמיכה מקווי תמיכה אופקיים ואלכסוניים ויצירת נר היפוך ביום רביעי. לדעתי כדאי לחפש הזדמנויות כניסה בנרות של 4H או להמתין לפריצת הגבוה של יום שישי.





AUD/CHF
הצמד נמצא בתנופה כלפי מעלה, כאשר גם פערי הריבית בין המטבעות הם לטובת ה-לונג. בנוסף, הגרף השבועי מראה שקיים עדיין פוטנציאל רב לעלייה. כמובן שיש להמתין לאיתות איכותי כדי להצטרף למגמה!






מדדי המניות האמריקאים יצרו שיאים חדשים או שמתמודדים כעת עם מחירי השיא מלפני כשבועיים, אך יש לשים לב שה- RSI שלהם כרגע נמוך יותר. המשמעות היא סיכוי טוב לתיקון בתחילת השבוע, אם כי כרגע אין איתות לשינוי במגמת העלייה הכללית.

שבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה