כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע המסחר האחרון, התאפיין בחולשת ה- GBP ובתנודתיות מועטה יחסית.

מבין רעיונות המסחר שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- AUD/JPY נכנס לפעולה והגיע ליעד הרווח; ה- AUD/NZD נכנס לפעולה רק ביום חמישי בצהרים וכרגע לא נראה טוב; הזהב נכנס לפעולה ביום רביעי, עשה יותר ממחצית הדרך אל יעד הרווח ונסוג. כעת הוא נמצא מעט בתוך הכסף; הרעיון על מדד ה- SPX הוכיח את עצמו מכיוון שהשבוע מדדי המניות עלו.

ולשבוע הקרוב...

EUR/JPY
מאז חודש מרץ השנה הצמד נמצא במגמת ירידה ברורה, כאשר מאז מאי הוא כלוא בתוך תעלה יורדת. ביום שישי נוצר פין בר על קו ההתנגדות, ושבירה של הנמוך שלו תהווה איתות כניסה לשורט.
מצד שני, השפל האחרון (12/8/2014) היה גבוה יותר מזה שלפניו (8/8/2014), וגם ה- RSI היה פחות מתוח, כך שבהחלט ייתכן שינוי כיוון. פריצת הגבוה של יום שישי תאפשר לצמד לוודא שקו ההתנגדות היורד הפך לקו תמיכה, ולנו לחפש הזדמנויות רכש.


USD/CAD
מאז תחילת חודש יולי הצמד נמצא במגמת עלייה, ובימים האחרונים של השבוע שעבר הוא חזר לבדוק האם הממוצע נע 20 (SMA20) מספק תמיכה. כרגע נראה שכן, ולכן פריצת הגבוה של יום שישי תהווה איתות רכש.






NZD/JPY
רעיון מסחר דומה לקודם, אך בכיוון ההפוך. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות למכור את הצמד.







CAD/CHF
לקראת סוף חודש יולי הצמד עבר ממגמת עלייה בת ארבעה חודשים למגמת ירידה, וביום שישי הוא יצר נר עוטף (Engulfing) על ה- SMA20. שבירת הנמוך של יום שישי תהווה איתות שורט.






מדדי המניות
הבורסה האמריקאית חוותה שבוע ירוק, כשה- NASDAQ מפליא בעצמתו וכמעט והגיע לשיא. כרגע איני מזהה איתות לבלימת העליות. הבורסות האירופאיות, לעומת זאת, ממשיכות להפגין חולשה יחסית - בדומה למטבע האירופאי ביחס לאמריקאי.

הגענו לשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט, שמרו על הכסף שלכם!
שבוע מסחר מוצלח לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה