כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 9 באוגוסט 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

למרות גידול מסוים בתנודתיות, השבוע האחרון התאפיין ברוגע יחסי, כאשר ה- JPY המשיך במגמת ההתחזקות שלו, ואילו ה- GBP המשיך במגמת ההיחלשות מול רוב המטבעות.
מבין רעיונות המסחר שהוצגו בשבוע שעבר, היחיד שסיפק הזדמנות היה ה- PLATINUM. הטריגר הופעל ביום שלישי, אך יצא בסטופ ביום שלישי.

ולשבוע הקרוב...

EUR/CHF
הצמד בעל טווחי התנועה הזעירים, שבאופן כללי נמצא בדשדוש מתמשך, יצר ביום שישי - לאחר שלושה ימי ירידות רצופים, פין בר על רצועת הבולינג'ר התחתונה, וגם על אזור תמיכה. סיכוי גבוה מאוד שפריצת המחיר הגבוה של יום שישי תספק מהלך שיביא אותו לרצועה הנגדית.





AUD/NZD
לאחר שבועיים רצופים של התחזקות ה- AUD, ושבועיים של בלימה, הצמד משלים כעת תבנית היפוך. ירידה מתחת ל- 1.0924 תהווה עבורי איתות כניסה לשורט.






AUD/JPY
הצמד, שמציית היטב לנרות היפוך המופיעים על רצועת הבולינג'ר, יצר ביום שישי נר היפוך קלאסי. רכישת הצמד בפריצת הגבוה של יום שישי.







GOLD
הזהב יצר ביום שישי פין-בר על רצועת הבולינג'ר העליונה. שבירת הנמוך תהווה איתות כניסה לשורט.







USOIL
הנפט נמצא במגמת ירידה, אך במהלך השבוע האחרון הוא נמצא בתהליך יצירת תבנית היפוך. פריצה מעל לגבוה של ימים שני-שלישי תהווה איתות רכש.






מדדי מניות 

עוד שבוע סוער עבר על בורסות המניות. ימים שני ושישי היו ירוקים, בעוד שלושת ימי אמצע השבוע היו אדומים, כאשר התרחבות רצועות הבולינג'ר הן אינדיקציה מצוינת לתנודתיות הגואה.

באופן כללי, הבורסות האירופאיות נראות פחות טוב מהאמריקאיות, אם כי סביר להניח שאם הבורסה האמריקאית תחזור לעלות גם בהן הירידות ייבלמו.

SPX500
מבט בגרף שבועי נותן פרספקטיבה מעניינת לגבי התיקון שחווינו בשבועיים האחרונים...
פריצת הגבוה של השבוע שעבר תהווה איתות לרכוש את המדד.






תזכורת: אנו בלבו של חודש אוגוסט שבו נפחי המסחר קטנים יחסית ולכן נדרשת זהירות יתר!

נקווה שהשקט יחזור, ושבוע מסחר מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה