כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 30 באוגוסט 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

השבוע שעבר התאפיין בהיחלשות ה- EUR.

מבין רעיונות המסחר שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/CHF נכנס לפעולה ביום שני ונמצא כרגע בשני-שליש הדרך לעבר יעד הרווח; ה- AUD/CAD פרץ ביום שלישי את מחיר קטיעת ההפסד (לפני שהטריגר הופעל) ואגב כך יצר רעיון מסחר חדש שפעל היטב; ה- NZD/CHF קלקל את התבנית כבר בלילה שבין ראשון לשני.

ולשבוע הקרוב...

AUD/USD
מאז חודש אפריל השנה הצמד נע הצידה בתוך טווח של כ- 250 פיפס. ביום חמישי נוצר פין בר על רצועת הבולינג'ר העליונה, כאשר ביום שישי ירידת המחיר נבלמה בנמוך של יום חמישי, כך שהאיתות מיום חמישי עדיין תקף. מעניין לשים לב שהמחיר שבו נבלם הצמד בימים חמישי ושישי כ- 0.9330 מהווה מעין נקודת ציר לכל אורך תקופת הדשדוש...

שבירת הנמוך של ימים חמישי-שישי תהווה איתות מכר לצמד.


AUD/CAD
הצמד, שהגיב היטב לדוג'י על רצועת הבולינג'ר העליונה בשבוע שעבר, יצר ביום שישי נר דומה על הרצועה התחתונה. פריצת הגבוה תהווה איתות לרכוש את הצמד.






USD/ILS
לאחר שהגיע לשיא של 3 שנים, מזה ארבעה שבועות שהשקל נחלש אל מול הדולר האמריקאי, תוך שהמחיר פורץ קווי התנגדות שהיו אמורים לבלום או להאט את המהלך. למרות זאת המהלך תיקן בסך הכול כרבע ממהלך הירידות שהחל ביולי 2012...

שיעור מעניין מספק הגרף היומי: המחיר יצר תבנית של תחתית מרובעת בטרם פרץ כלפי מעלה. כלומר, השווקים "הרגישו" את השינוי בסביבה הכלכלית כחודש לפני שהדבר התבטא במהלך עצמתי של המחיר.

SILVER
הכסף יצר ביום חמישי פין בר על הממוצע נע 20. הנמוך אכן נשבר ביום שישי, אך לדעתי תינתן הזדמנות - למי שחפץ בכך - להצטרף למהלך.







מדדי המניות
את השבוע האחרון בילו מדדי המניות האמריקאים בתנועה ימינה, אך יום שישי סיפק איתות של עצמה לקראת פתיחת השבוע הבא.


שבוע מסחר מוצלח לכולם!

2 תגובות:

  1. שלום

    ב AUD CAD העובדה כי הנר של יום ד היה נר יורד מסיבי לא מפאיעה לנו לקחת כאן לונג ?

    תודה.

    השבמחק
  2. איציק,

    הנר היורד המסיבי של יום רביעי נבלם, באזור תמיכה (בנוסף לרצועת הבולינג'ר התחתונה) ואף יצר זנב כלפי מטה. ביום שישי שאחריו הופיע נר היפוך... לכן אין לי בעיה איתו.

    בנוסף, שים לב לשני הנרות האדומים המשמעותיים הקודמים שאירעו, שניהם גדולים יותר מזה המדובר ובכל זאת לא הובילו למהלך ירידות.

    השבמחק