כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 6 בדצמבר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

שבוע המסחר האחרון התאפיין בהמשך התחזקות הדולר האמריקאי תוך הגדלת התנודתיות, בהמשך היחלשות היין היפני והדולר האוסטרלי, היורו הפגין חוסר עקביות והפאונד הבריטי הפגין עצמה מול רוב המטבעות.

 מבין הרעיונות שהוצגו בסקירה הקודמת, ה- GBP/CHF נכנס לפעולה, השלים 75% מהדרך, נבלם ברצועת הבולינג'ר ותיקן; ה- NZD/CAD השלים (במסגרת זמן של 4 שעות) תבנית היפוך ועשה את כל הדרך עד לקו התמיכה שהוצג;  מדדי המניות פתחו את השבוע - כפי שצפיתי - ביום אדום בוהק ואז חזרו לדשדש באזור השיא.

ולשבוע הקרוב...

AUD/JPY
שניים מהמטבעות היותר חלשים בזירה נעים כבר שבוע וחצי בטווח תנועה צר ומוגדר היטב. פריצת התעלה לאחד מהצדדים תהווה איתות. כמובן שלאחר הפריצה עדיף  להמתין לתיקון ובדיקה שהקו הנפרץ שינה את עורו לפני שחונכים עסקה.





GBP/AUD
הצמד פרץ אזור התנגדות ובשני מימי המסחר האחרונים נע סביבו. מומלץ לעקוב במסגרת זמן של 4 שעות לצורך איתור איתות ברור לגבי המשך הדרך - המשך עליות או חזרה מטה.






NZD/CAD
הצמד השלים מהלך מקו ההתנגדות היורד לקו התמיכה העולה, וכעת יש לעקוב אחריו כדי לזהות (במסגרת זמן יומית או 4 שעתית) איתות לאחד משני הכיוונים.







Palladium
לאחר ירידה רציפה של יותר מחודש, המתכת נעה בטווח הולך וקטן, כאשר כעת היא מתמודדת עם אזור התנגדות בן חודשיים. סגירה מעל לאזור ההתנגדות תהווה איתות רכש.






Platinum
גם המתכת הזו מאותתת על האפשרות לסיום מהלך הירידות. סגירה מעל לגבוה של ה- 1/12/2014 תהווה איתות רכש.







מדדי המניות האמריקאים
גם את השבוע האחרון מדדי המניות המובילים בילו בדשדוש. מדד ה- NASDAQ (המיוצג ע"י תעודת הסל QQQ) ממחיש את המצב באופן הברור ביותר. יום שני הגדיר את טווח הדשדוש של המשך השבוע. סגירה מתחת לנמוך של יום שני תהווה איתות למהלך ירידות. סגירה מעל תאותת על מהלך עליות נוסף.





שבוע מוצלח לכולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה