כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

רוב צמדי המטבעות נעו במהלך השבוע האחרון בטווח תנועה קטן יחסית, כאשר רובם שמרו, פחות או יותר, על חוזקם היחסי. ה- JPY הפגין עצמה.

מתוך הרעיונות שהוצגו בסקירה האחרונה, ה- AUD/CHF ביצע תבנית היפוך מושלמת (בנרות של 4H) ולכן סיפק איתות כניסה שפעל היטב; ה- NZD/USD וה- GBP/NZD השלימו את התבנית ביום שלישי וכרגע נמצאים בטריטוריה שלילית; ה- EUR/CAD חזר לבדוק את קו התמיכה שנשבר ובנרות של 4H דווקא סיפק איתות, אבל לכיוון מעלה.

בחיפוש תבניות לקראת שבוע המסחר הקרוב, יש לזכור ששני ימי המסחר האחרונים היו דלילים, ולכן יש ליחס פחות אמינות לנרות שהם יצרו.

EUR/USD
הצמד נמצא במגמת ירידה מאז חודש מאי השנה, וכעת הוא מיצר תבנית היפוך. פריצת 1.2532 תהווה איתות לרכוש את הצמד. ניתן לשים לב שבפעמים הקודמות שהצמד השלים תבנית דומה המגמה גברה על תבנית ההיפוך...




USD/CAD
בימים חמישי-שישי הצמד פרץ תעלה יורדת קצרת טווח (= דגל). כעת נותר לנו להמתין לבדיקה שקו ההתנגדות שנפרץ הפך לאזור תמיכה ולקוות שייווצר נר היפוך שיאפשר לנו להצטרף למגמת העלייה.




EUR/JPY
הצמד נמצא במגמת עלייה מאז אמצע חודש אוקטובר השנה, אך בשבוע וחצי האחרונים הוא מייצר תבנית היפוך... שבירת הנמוך של יום שני שעבר תהווה איתות כניסה לשורט.






GBP/CHF
הצמד נע מזה חודשים ארוכים בתוך טווח, ולאחר שבתחילת שבוע שעבר נתמך על האזור הנמוך של הטווח הזה ועשה כמחצית הדרך לעבר החלק העליון שלו, השבוע הוא ביצע תיקון וכעת הוא משלים תבנית היפוך  חזרה כלפי מעלה. פריצת הגבוה של יום רביעי האחרון תשלים את התבנית.





NZD/CAD
הדולר הקנדי הגיע לאזור תמיכה / התנגדות מול מרבית המטבעות ולכן מומלץ לעקוב אחריו לצורך איתור נרות היפוך.

מול הדולר הניו-זילנדי הוא ייצר נר היפוך (לא מושלם) על רצועת הבולינג'ר.





מדדי המניות האמריקאים
מדדי המניות האמריקאים ממשיכים לשבור שיאים, רובם לא בהתלהבות יתרה (ה- NASDAQ כן מתלהב לעלות), וגם רוב אחיהם האירופאים אינם ששים לעלות. האם מדובר באיסוף כוחות לצורך המשך עלייה או באיתות לסיום?
בכל מקרה, אני מצפה לתיקון בימים שני-שלישי. לאחר מכן - נמתין ונראה.


שבוע מסחר מוצלח לכולם!

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה