כמה כסף הפסדת מביצוע פעולות שאתה יודע שאסור לעשות?
למה אתה לא עושה את מה שאתה יודע שעליך לעשות?
למה אתה חוזר על אותן טעויות שוב ושוב?
איך יוצאים ממעגל ההפסדים?
התשובות לכל השאלות האלה נמצאות במרחב המנטאלי...

יום שבת, 8 בנובמבר 2014

ניתוח השווקים לקראת שבוע המסחר הקרוב

בשבוע שעבר הדולר האמריקאי המשיך להתחזק, אם כי בעצמה פחותה ביחס לשבוע שלפניו, אך בסך הכול שווקי המט"ח התאפיינו בדשדוש, דבר שיקרין כמובן גם על ההזדמנויות לקראת שבוע המסחר הקרוב.

מבין הרעיונות שהוצגו בדו"ח מהשבוע שעבר, היחיד שנכנס לפעולה היה ה- EUR/CAD שניתז מקו התמיכה שהוזכר, תוך כדי יצירת איתות בדמות פין-בר על קו התמיכה (במסגרת זמן של 4H - החץ הכחול בתמונה התחתונה), וסיפק מהלך כפול ויותר מגודל הסיכון. כעת הצמד מתמודד שוב עם אותו קו התמיכה כך שמומלץ לעקוב אחריו גם במהלך השבוע הקרוב;











ולשבוע הקרוב...

GBP/CAD
הצמד מתקרב לאזור תמיכה בן חודשיים, ומעניין למעקב למקרה שהמחיר ייבלם ויספק איתות רכש.







GOLD
מזה כשנה וחצי שהזהב נמצא במגמת ירידה, אך מאז חודש יוני השנה הוא נמצא באזור דשדוש, ובשבוע שעבר, לאחר ארבעה ימי ירידות, יום שישי סגר חזק ויצר נר שבועי מסוג פין-בר. פריצת הגבוה של השבוע שעבר תהווה איתות רכש קלאסי.

תבנית היפוך דומה מתקיימת גם בכסף.




מדדי המניות
מדדי המניות האמריקאים סיימו שבוע של דשדוש חיובי, וחלקם אף שברו שיאים, אך הדבר נעשה בעצמה מופחתת הן מבחינת נחישות העליות והן מבחינת נפחי המסחר ההולכים וקטנים זה שבוע שלישי ברציפות. בתמונה המצורפת של מדד ה- NASDAQ ניתן לראות בבירור את חוסר הנחישות של המחיר, את נפחי המסחר היורדים ואת ה- RSI המצביע על עצמה פוחתת.

לפיכך אני עדיין מחזיק בדעה שמהלך ירידות משמעותי מתקרב והולך...


שבוע מסחר מוצלח לכולם!
  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה